پلیس فارس شایعه سقوط بالگرد را در دستور کار قرار داد



معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به انتشار کلیپ خبر شایعه سقوط بالگرد در فضای مجازی گفت: موضوع بلافاصله در دستور کار پلیس قرار و به زودی فرد خاطی شناسایی و به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ کاووس محمدی با تاکید براینکه قطعا پلیس موضوع شایعه سقوط بالگرد را پیگیری و با شایعه سازان در فضای مجازی به شدت برخورد می‌کند‌ اظهارداشت: با توجه به حساسیت خبر انتشار داده شده که باعث تشویش و نگرانی اذهان عمومی شده بود، یک تیم از کارشناسان پلیس موضوع را در دستور کار خود قرار داده اند و قرار است پس از شناسایی عامل انتشار دهنده کلیپ، متهم به مراجع قضایی معرفی شود.

این مقام مسئول با تاکید بر مجازات قانونی تشویش اذهان عمومی، گفت: بر اساس ماده ۷۴۶ قانون مجازات اسلامی هر فردی به قصد اضرار به غیر یا تشویش اذهان عمومی یا مقامات رسمی به وسیله سامانه رایانه ای یا مخابراتی اکاذیبی را منتشر نماید یا در دسترس دیگران قرار دهد به حبس و جزای نقدی محکوم می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه انتشار چنین شایعاتی در فضای مجازی برابر قانون، جرم و مرتکبین قابل مجازات هستند، افزود: عموم مردم می‌توانند در صورت برخورد با موارد مشکوک آن را با شماره تلفن ۰۷۱۲۱۸۲۷۸۰۵ یا از طریق سایت اینترنتی www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی اعلام کنند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها