تحلیلگر ارشد اپل پیش بینی کرد:

اپل آیفون ۱۲ را بدون شارژر و با هدفون وارد بازار می‌کند



تحلیلگر ارشد و چینی اپل که معمولا حدس‌هایی مبتنی بر واقعیت می‌زند، می‌گوید اپل آیفون ۱۲ را بدون شارژر و با هدفون وارد بازار می‌کند.

به گزارش صبح ساحل، مینگ چی کو اعلام کرده است که اپل در نظر دارد که گوشی‌های جدید را وارد خرده فروشی‌های اپل کند.

  اپل

کو می‌گوید اپل شارژر ۲۰ واتی با USB Power Delivery معرفی خواهد شد که به طور جداگانه فروخته می‌شود. البته هنوز قیمتی برای این محصول پیش بینی نشده است، اما اکنون می‌دانیم که شارژر فعلی ۱۸ واتی است و با قیمت ۳۰ دلار به فروش می‌رسد. اما اگر این خبر حقیقت داشته باشد، این شرکت تولید مدل‌های ۵ و ۱۸ واتی را متوقف خواهد کرد.


احتمالاً اپل این موضوع را به عنوان یک فرایند سازگار با محیط زیست که منجر به کاهش ضایعات الکترونیکی می‌شود، در نظر دارد. تحلیلگران انگیزه‌های دیگری را نیز برجسته می‌کند برای مثال افزودن گزینه‌های ۵G را می‌توان از جمله علل دانست. طبق پیشبینی‌ها، تنها لوازم جانبی که مدل‌های آیفون ۱۲ با آن روانه بازار می‌شوند یک آداپتور USB-C است. به طور تصادفی، این مسئله مشکلات اپل را در مورد فشار اتحادیه اروپا برای شارژر مشترک سازگار با همه تلفن‌ها حل می‌کند.


افزون بر این‌ها کو انتظار دارد که این شرکت یک مدل ۱۰.۸ اینچی را در اواخر سال جاری معرفی کند. این یک جانشین آیپد ۱۰.۲ اینچی فعلی یا iPad Air ۱۰.۵ اینچی خواهد بود. همچنین یک iPad mini جدید با صفحه نمایش ۸.۵ اینچی وجود دارد، این تحلیلگر انتظار دارد محصول مذکور سال آینده رونمایی شود. این iPads برخلاف آیفون‌ها، با شارژر جدید ۲۰ واتی همراه است.

منبع:انتخاب

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها