فرماندار پارسیان:

افراد بی‌توجه به توصیه‌های بهداشتی در پارسیان مجازات می‌شوند



فرماندار پارسیان گفت: کسانی که به توصیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی توجه نکنند و باعث خسارات جانی و مالی برای شهروندان بوجود بیارود طبق قانون به حبس و جزایی نقدی و ‌دیه محکوم خواهد شد.

به گزارش صبح ساحل، مجتبی رضاپور اظهار کرد : با توجه به اینکه برگزاری مراسمات و تجمعات عامل اصلی انتشار بیماری کرونا در هرمزگان است، برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عقد ، ختم، دوره همی‌ها و تفریح در ساحل و مهمانی‌ها خانوادگی و دوستانه در شهرستان پارسیان با تصمیم ستاد مدیریت بیماری کرونا ممنوع است.

وی در ادامه افزود: در این زمینه نمونه‌هایی وجود داشته که یک نفر با حضور در یک مجلس عروسی و دوره همی دوستانه برگزار شده، موجب ابتلای چندین نفر به ویروس کرونا شده و از میان این افراد نیز چندین نفر بر اثر بیماری کرونا در بیمارستان بستری و همچنین تعدادی هم در منزل خود قرنطینه و تعدادی هم به توصیه ها بی توجه در در مجامع عمومی گشت و گذار می‌کنند.

فرماندار پارسیان گفت: کسانی که به توصیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی توجه نکنند و خسارات جانی و مالی را برای شهروندان بوجود آورند، طبق قانون به حبس و جزایی نقدی و ‌دیه محکوم خواهد شد.

رضاپور عنوان کرد: مردم شهرستان باید توجه داشته باشند که اگر اصول فاصله‌گذاری فیزیکی و اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک در همه اماکن عمومی و خدماتی و اداری به خوبی رعایت نشود شهرستان ما هم مثل شهرهای دیگر استان که موج شیوع بیماری کرونا روز به روز درحال افزایش است مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: در تمامی ادارات و واحدهای صنعتی و تولیدی، اصناف و صنوف مختلف شهرستان پارسیان استفاده از ماسک الزامی است و در این زمینه نظارت‌های گسترده به‌ویژه توسط بازرسین بسیج و پرسنل ادارات و شبکه بهداشت صورت می‌گیرد و با تخلفات برخورد خواهد شد.

رئیس شورای اداری پارسیان ابراز داشت: باید نیروی انتظامی تذکرات جدی و لازم را در این موارد اعلام و با نظارت جدی از برگزاری مراسمات عروسی و تجمعات در اماکن عمومی و تفرجگاه‌ها جلوگیری کند.

رضاپور عنوان کرد: مردم پارسیان در صورت مشاهده این مراسمات به مسئولین ادارات و اعضای ستاد مبارزه با کرونا و نیروی انتظامی اطلاع دهند و همچنین در روستاها دهیاران باید در این زمینه نظارت‌های گسترده و جدی تری داشته باشد و بخشداران نیز به‌طور جدی در این خصوص ممنوعیت را اعمال و نظارت شبانه روزی داشته باشند.

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها