۸ میلیارد ریال برای بهسازی راه روستای تیاب میناب اختصاص یافت



هشت میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی راه روستای گردشگری تیاب در شهرستان میناب اختصاص یافت تا گردشگران براحتی بیشتر به این روستا دسترسی داشته باشند.

به گزارش صبح ساحل، مدیرکل میراث، فرهنگی صنایع دستی و گردشگری هرمزگان روز چهارشنبه درگفت وگوبا ایرنا افزود: مسیر دسترسی به این روستای گردشگری چندان مناسب نیست و به این بهسازی نیاز دارد، روستاهای دیگری نیز چنین وضعیتی دارند که به تدریج برای بهسازی مسیرهای آنها هزینه می‌شود.

رضا برومند خاطر نشان کرد: بهبود مسیر گردشگری به روستاهای گردشگری می‌تواند در رونق آن‌ها و بهبود معیشت مردم ساکن این گونه روستاها، پس از پایان شیوع ویروس کرونا و از سرگیری سفرها نقش موثری ایفاء کند.

وی ادامه داد: البته اقدام‌های دیگری برای این شهرستان انجام درحال انجام است که درحال حاضر می‌توان به مرمت قلعه هزاره میناب (پله دسترسی و دیوار چینی) اشاره کرد که برای آن ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

به گفته این مقام مسوول، این مبلغ برای مرمت قلعه هزاره ناچیز است اما باید کار را پیش برد تا به تدریج به شرایط مطلوب دست یافت.

برومند خاطر نشان کرد: برای زیبایی این قلعه درپی تهیه طرح نوپردازی آن هستیم تا جلوه بصری زیبایی برای شهروندان و کسانی که وارد شهر و شهرستان میناب می‌شوند ایجاد شود.

وی یادآور شد: این موارد در چند روز گذشته با فرماندار ویژه میناب هم طرح شده تا بتوان از کمک های فرمانداری میناب هم برای پیشبرد برنامه‌ها و طرح‌های گردشگری شهرستان استفاده کرد

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها