در مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری

صفا برای چهارسال دیگر سکان هدایت ریاست را برعهده گرفت



ریئس هیات دوچرخه سواری هرمزگان درسمت خود ابقا شد.

 

به گزارش صبح ساحل، مجمع انتخابات هیات دوچرخه سواری استان هرمزگان به ریاست محمود رضا امیاری مدیر کل ورزش وجوانان هرمزگان ، مظفر خادمی معاون امور ورزشی و اعضای مجمع درسالن جلسات اداره کل ورزش برگزار شد واسماعیل صفا با کسب ۱۷ رای قاطع به مدت چهار سال دیگر سکان هدایت این هیات را بر عهده گرفت.
درمجمع انتخابات هیات دوچرخه سواری اسماعیل صفا و رضا پرویز کاندیدا بودند که رضا پرویز قبل از رای گیری انصراف خودرا اعلام کرده بود و رای گیری باحضور اسماعیل صفا تنها نامزد برای تصدی این سمت برگزار شد و صفا توانست با ارایه برنامه و ایده های جدید نظر مجدد اعضای مجمع را به خود جلب کرد و رای هر ۱۷ عضو حاضر درمجمع را به دست آورد.
محمود رضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مجمع اظهار داشت:رشته دوچرخه سواری در استان هرمزگان دارای سابقه خوبی است و رئیس هیات دوچرخه سواری با استفاده از ظرفیت های لازم در سراسر استان می تواند در چهارسال پیش رو هیات دوچرخه سواری را با انسجام بیشتری فعال کند، تا رشته دوچرخه سواری بیش از گذشته جایگاه درخشانی در کشور به دست آورد.
وی افزود: استان هرمزگان دارای قابلیت ها و ظرفیت های خوبی است و مسعود سلطانی فر وزیر ورزش وهمتی استاندار هرمزگان توجه ویژه ای به ورزش استان وتوسعه آن در این استان دارند.
امیاری با اشاره به توسعه این رشته ورزشی و برگزاری مسابقات و تورهای دوچرخه سواری در سواحل مکران،جزایر و سراسر استان بیان داشت: در راستای رشد و توسعه ی رشته دوچرخه سواری در استان تعامل وهمکاری تمامی اعضای هیات باهم بسیار ضروری است و با وفاق و همدلی یکی از رموز موفقیت کار گروهی است که امیدواریم این مهم با تلاش و برنامه ریزی لازم صورت گیرد.
وی با تاکید بر لزوم استعدادیابی در دوچرخه سواری اظهار کرد: با اجرای طرح استعدادیابی در دوچرخه سواری می توان ضمن پرورش و شکوفایی نخبه های ورزشی شرایط قهرمانی و مدال آوری رادر این ورزش مهیا ساخت.
مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان، ترویج ورزش همگانی دوچرخه سواری را در استان خواستار شد و بیان داشت :در کنار ورزش قهرمانی باید در همگانی شدن این رشته ورزشی اقدام همه جانبه صورت بگیرد و اداره کل ورزش وجوانان درحد توان از برنامه ریزی ها و اهداف هیات دوچرخه سواری حمایت های لازم خودرا انجام خواهد نمود.
درادامه اسماعیل صفا ریئس هیات دوچرخه سواری به بیان عمکرد چهارساله هیات پرداخت واظهار داشت: در طی این مدت با تلاش بی وقفه اعضای هیات ،قهرمانان دوچرخه سواری استان موفق شدند درمسابقات قهرمانی ولیگ کشوری ومسابقات برون مرزی آسیایی ، جهانی و المپیاد درمجموع 232 مدال رنگارنگ برای استان به ارمغان آورند.
صفا یکی از برنامه مهم هیات را استعدادیابی دانست وافزود: این برنامه استارت آن در رده های نونهالان ونوجوانان زده شده که درسال های آتی ثمره آن به دست خواهد آمد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها