فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد

دستگیری شرور مسلح رجزخوان در میناب



عاملان انتشار کلیپ و تصاویر رجزخوانی و قدرت نمایی با اسلحه در فضای مجازی در یکی از روستاهای شهرستان میناب  دستگیر شدند.

 

به گزارش صبح ساحل، مدتی قبل فیلم کوتاهی در فضای مجازی دست به دست چرخید  و حکایت از تیراندازی هوایی توسط جوانی اسلحه کلاش به دست داشت که در تاریکی شب ،اقدام به  رجزخوانی و کری خوانی و  ابراز قدرت  می کرد .  
پلیس برای بررسی موضوع وارد عمل شد و این پرونده به صورت ویژه در دستور کار مامورین پلیس فتا قرار گرفت.
در رصدهای اطلاعاتی ماموران ،مخفیگاه وی در یکی از روستاهای میناب شناسایی شد.
به گفته   فرمانده انتظامی استان هرمزگان ، با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی با همکاری مشترک ماموران پلیس فتا و پلیس امنیت عمومی ، پس از هماهنگی با مقام قضایی، در سه شنبه گذشته ، تیمی از ‌ماموران به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند وی را دستگیر کنند.
به گزارش صبح ساحل سردار غلامرضا جعفری در این مورد   افزود: این جوان ۲۵ ساله پس از انتقال به پلیس فتا  در بازجویی های تخصصی بعمل آمده و با توجه به ادله ومستندات موجود در فضای مجازی مبنی بر نگهداری سلاح جنگی لب به اعتراف گشوده و به تیراندازی و انتشار در فضای مجازی اعتراف کرد .رییس پلیس هرمزگان  این را هم گفت که  ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از منزل این شرور یک قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه یک تیغه خشاب و ۱۸ عدد فشنگ جنگی کلاش کشف کردند. سردار جعفری ادامه داد:متهم دستگیر شده به همراه همدستش با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها