دادی زاده، مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان:

تخریب53مدرسه درسیل اخیر؛ ساخت 4مدرسه در جاسک آغاز شد



مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت:ساخت چهار مدرسه به همت خیران در مناطق روستایی و محروم شهرستان جاسک آغاز شد.

به گزارش صبح ساحل،موسی دادی زاده روز جمعه درحاشیه آغاز اجرای این طرحهای آموزشی افزود: این واحدهای آموزشی شامل مدرسه یک کلاسه شهدای بانک سپه روستای  نامکن، مدرسه ۲ کلاسه روستای محمد آباد و ۲ کلاسه خیرآباد بخش گابریک و دبیرستان دختران ۶کلاسه خیرالنسا در روستای پیوشک جاسک است.

وی ادامه داد: با ساخت این مدرسه‌ها تعداد ۱۴۷ دانش آموز از این فضای آموزشی استاندارد بهره مند می‌شوندو پنج کلاس کانکسی جمع آوری شده و ۱۱ کلاس درس ایمن به فضای آموزشی مناطق محروم روستایی افزوده می‌شود.مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت خیران در راستای مسوولیت اجتماعی نهادها و دستگاه ها و در جهت رفع محرومیت از فضاهای آموزشی استان این اقدام ارزشمند را انجام داده‌اند که نشانگر دوراندیشی و شگرف اندیشی این قشر است.

در دیماه سال گذشته بر اثر سیل۵۳ مدرسه در جاسک دچار آسیب جدی شدند و نزدیک به ۲ هزار دانش آموز مناطق سیل زده این شهرستان به خاطر ورود آب و گِل به منازل آن‌ها، کتاب و نوشت افزار خود را از دست دادند که ساخت مدرسه در این مناطق در اولویت قرار دارد.حدود ۱۶ هزار دانش آموز در نزدیک به ۳۵۰ مدرسه در شهرستان جاسک مشغول به تحصیل هستند.
شهرستان جاسک با ۶۰ هزار نفر جمعیت و ۳۰۰ کیلومتر نوار ساحلی در فاصله ۳۰۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع است.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها