فرماندار بندرعباس خبرداد:

مرکز درمانی جزیره هرمز نیازمند نوسازی، تعمیر و تجهیز



جلسه بررسی مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی جزیره هرمز  به ریاست عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس با حضور دکترفرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، حسینی بخشدار هرمز و دکتر میرزاده ریس مرکز بهداشت و درمان بندرعباس در محل سالن جلسات بخشداری هرمز برگزارشد.

به گزارش صبح ساحل، عزیزاله کناری فرماندار در این جلسه ضمن تبریک میلاد هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت اظهار داشت: باتوجه به قدمت و فرسودگی ساختمان مرکز درمانی این جزیره لازم است نوسازی و تعمیرات و تجهیزات و محوطه سازی و مرمت مرکز درمانی جزیره در دستور کار قرار گیرد و نسبت به بازسازی آن اقدام شود.
وی در ادامه گفت : لازم است از ایده ها و نظرات مردم جزیره نسبت به بازسازی این مجموعه استفاده شود چرا که ساکنان این جزیره خود هنرمند هستند و میتوانند با ساخت المانهای بومی در نوسازی این فضا با دادن ایده های خلاقانه کمک کنند.
 این مقام مسئول بیان کرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا مردم جزیره باید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به کسب و کار خود ادامه دهند.
عزیزاله کناری در پایان تصریح کرد: شورای اسلامی شهر هرمز و شهرداری جزیره هرمز نسبت به شناسایی و ساماندهی دستفروشان اقدامات بیشتری انجام دهند.

  فرماندار

  فرماندار

  جلسه بررسی مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی جزیره هرمز

  جلسه بررسی مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی جزیره هرمز

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها