340 هزار نخ سیگار خارجی و736 بسته تنباکو قاچاق در سه ماهه اول سال جاری درهرمزگان کشف شد



معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت بیش از ۳۴۰هزار نخ سیگار خارجی قاچاق و ۷۶۳ بسته تنباکو در سه ماهه اول سالجاری کشف و ضبط شد.

به گزارش صبح ساحل، عبدالرضا پیروی منش افزود: تعداد ۳۴۰ هزار نخ انواع سیگار قاچاق و ۷۶۳ بسته تنباکو قاچاق از سوی بازرسان این سازمان از سطح فروشگاه های عرضه کننده مواد غذایی محصولات دخانی در استان کشف شد.

وی با اشاره به تشدید بازرسی‌ها و مبارزه با قاچاق محصولات دخانی در سطح عرضه و همچنین توزیع کنندگان محصولات دخانی در سطح استان یادآور شد: در این راستا ارزش ریالی پرونده ها را بیش از ۱۳۴ میلیون ریال و جهت صدور رای نهائی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان با بیان اینکه عرضه و فروش سیگار و محصولات دخانی بدون مجوز عرضه خارج از شبکه و عرضه کالاهای دخانی فاقد پیام بهداشتی بدون مجوز قاچاق محسوب می‌شود، گفت: علاوه بر برخورد قانونی با قاچاق کالا، اقلام کشف شده به عنوان قاچاق ضبط و مشمول جرایم مربوط قاچاق خواهد بود.

پیروی منش در پایان گفت: شماره تلفن ۱۲۴ سازمان به عنوان پل ارتباطی حوزه نظارت و بازرسی با شهروندان است، افزود: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در سطح بازار مراتب را برای بررسی به این سازمان اطلاع دهند.پ

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها