اماکن ورزشی خصوصی و دولتی هرمزگان تعطیل شد



مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: با توجه به آخرین تصمیمات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا از تعطیلی اماکن ورزشی خصوصی و دولتی، باشگاه‌ها و استخرهای ورزشی در ۷ شهر استان خبرداد.

به گزارش صبح ساحل، محمود رضا امیاری، افزود: با توجه به آخرین دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و قرار گرفتن نام باشگاه‌ها، اماکن ورزشی، استخرها و فعالیت‌های ورزشی در لیست مشاغل حساس و پرخطر، کلیه باشگاه‌های خصوصی، دولتی، استخرها و اماکن ورزشی در سطح استان از شنبه ۱۴ تیرماه جاری تا پایان هفته جاری تعطیل است.

وی تصریح کرد: بازرسان ویژه اداره کل با هماهنگی معاونت ورزشی اداره کل، اماکن ورزشی، استخرها و باشگاه‌های ورزشی هر شهرستان و فعالیت‌های غیرقانونی آن‌ها را رصد خواهند کرد.

امیاری با اشاره به فعالیت‌های این اداره کل در دوران شیوع کرونا، بیان کرد: قهرمانان ورزشی استان با راه‌اندازی پویش ورزش در خانه بمانیم نقش مؤثری در نهادینه کردن این فرهنگ به‌منظور مقابله با ویروس کرونا داشتند و همچنین در کنار آن ۵۰ کلیپ از مربیان ورزشی و ارسال بیش از ۴۰۰ فیلم "پویش ورزش در خانه" نیز توسط اقشار مختلف جامعه به اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان که با انتشار در فضای مجازی و اینستاگرام همراه شد.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: براساس پیشنهاد استاندار هرمزگان و تائید ستاد ملی کرونا، این محدودیت‌ها از امروز شنبه ۱۴ تیرماه سال جاری به مدت یک هفته در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا در هرمزگان شامل بندرعباس، بندرلنگه، میناب، رودان، حاجی‌آباد، قشم و بستک به مدت یک هفته اعمال می‌شود و در صورت نیاز تمدید خواهد شد.

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها