رییس کل دادگستری هرمزگان بر رصد دقیق عملکرد مدیران تاکید کرد



علی صالحی اظهار داشت: نظارت و بازرسی تضمین کننده سلامت مجموعه اداری و موجب ارتقای سطح مقابله با فساد است.

 

به گزارش صبح ساحل، رییس کل  دادگستری استان هرمزگان به همراه جمعی از مسؤولان قضایی با حضور در اداره کل بازرسی استان ضمن بازدید از بخش های مختلف با مدیر کل بازرسی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این دیدار ضمن تقدیر از عملکرد اداره کل بازرسی استان، تعامل و همدلی میان دستگاه های عضو شورای قضایی استان را نوید بخش برخورد قاطع با تخلفات و مقابله با سوء مدیریت‌ها در دستگاه‌های مختلف اجرایی عنوان کرد و با تأکید بر نقش نظارتی سازمان بازرسی بر دستگاه‌های مختلف کشور و انعکاس صحیح معایب و مشکلات، خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی تضمین کننده سلامت مجموعه اداری و موجب ارتقاء سطح مقابله با فساد خواهد بود.

علی صالحی در ادامه ابراز داشت: عملکرد خوب اداره کل بازرسی استان هرمزگان نشان دهنده دغدغه این دستگاه نظارتی به عنوان نظم دهنده دستگاه های اجرایی می باشد.

وی همچنین بر انجام مستمر بازرسی‌های سرزده از دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود: نظارت بیشتر در این حوزه و رصد دقیق عملکرد مدیران می‌تواند زمینه‌ساز رضایتمندی از نظام اسلامی و مسؤولین به عنوان خدمتگزاران مردم باشد.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان تصریح کرد: سازمان بازرسی در خط مقدم مقابله با فساد در سیستم اداری کشور قرار گرفته و باید با شناسایی ریشه‌های فساد خصوصا در دستگاه‌هایی که شاکی بیشتری دارند ، موجبات رضایت مردم  را فراهم سازد.

تلاش در جهت حذف بروکراسی اداری، بررسی علل تأخیر در رسیدگی به درخواست‌های مردم در ادارت و حمایت از مدیران شجاع و سالم با  تقویت آنها از دیگر محورهای سخنان رئیس کل دادگستری استان هرمزگان را به خود اختصاص می‌داد.

در جریان این بازدید مدیرکل بازرسی استان هرمزگان نیز ضمن تشکر از حمایت‌های رئیس کل دادگستری استان، به تشریح بخشی از عملکرد این اداره کل در سال گذشته پرداخت و همچنین از تدبیر ریاست کل دادگستری استان هرمزگان در توجه به پرونده‌های مهم سازمان بازرسی در دبیرخانه پرونده‌های مهم قدردانی کرد.

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها