آغاز ساخت ۳۰۵ واحد مسکن در مناطق محروم استان هرمزگان



مدیرتامین مسکن کمیته امدادامام خمینی(ره) هرمزگان گفت: این نهاد امسال با همکاری و مشارکت بنیاد علوی و گروه جهادی شهید کاظمی؛ طرح ساخت ۳۰۵ واحد مسکن و سرویس بهداشتی را برای خانواده‌های نیازمند ساکن در مناطق محروم شهرستان‌های جاسک و حاجی‌آباد آغاز کرده است.

 

به گزارش صبح ساحل، اصغر گلستانی عصر یکشنبه بااعلام این خبر به رسانه‌ها گفت: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی و سرویس بهداشتی افزون بر ۳۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته که سهم مشارکتی  کمیته امداد، بنیاد علومی و گروه جهادی شهید کاظمی در این طرح هرکدام بیش از ۱۲ میلیارد ریال است.
وی بیان داشت: دراین طرح کمیته امداد به صورت مشارکتی ۲۵ واحد مسکونی با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون در مناطق محروم بخش احمدی شهرستان حاجی‌آباد درحال ساخت دارد که برای هر واحد مسکونی ۵۰۰ میلیون ریال هزینه می‌شود.
مدیرتامین مسکن کمیته امدادهرمزگان اظهارداشت:این نهاد همچنین ساخت ۲۸۰ چشمه سرویس بهداشتی با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال نیز ویژه مناطق محروم شهرستان‌های جاسک و حاجی‌آباد آغاز کرده که ۱۸۰ واحد آن در بخش پیوشک جاسک با پیشرفت ۶۵ درصدی درحال ساخت بوده و احداث ۱۰۰ واحد دیگر نیز بزودی در بخش احمدی حاجی‌آباد آغاز می‌شود.

وی گفت: رسالت اصلی کمیته امداد به‌عنوان یک دستگاه حمایتی در حوزه محرومیت‌زدایی، زمینه‌سازی برای استقلال اقتصادی و معیشتی و توانمندی نیازمندان تحت حمایت است.
در سال ۹۸ در مجموع ۷۳۸ واحد مسکونی با هزینه ۱۵۸ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال برای نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان احداث شد.
 بیش از ۹۱ هزار خانواده نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان هستند که حدود ۶۱ درصد این خانواده‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار استان زندگی می‌کنند.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها