فرماندار بستک:

رزمایش دفاع زیستی در شهرستان بستک برگزار خواهد شد



حسینی قتالی فرماندار شهرستان بستک گفت:رزمایش دفاع زیستی به همت سپاه پاسداران و با هدف پاکسازی و ضدعفونی تمامی اماکن عمومی و معابر سطح شهر و مناطق روستایی در شهرستان برگزار خواهد شد.

 

به گزارش صبح ساحل، جلسه هماهنگی جهت برگزاری رزمایش دفاع زیستی به ریاست فرماندار و با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، بخشداران و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

حسینی قتالی در این جلسه بیان داشت:به همت سپاه پاسداران رزمایش دفاع زیستی در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و با هدف پاکسازی و ضدعفونی تمامی اماکن عمومی و معابر سطح شهر و مناطق روستایی روز دوشنبه مورخ ۹۹/۴/۱۶ در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به این که کار پاکسازی و ضدعفونی در مناطق از پیش تعیین شده و طبق برنامه انجام خواهد شد، گفت: اقدامات درنظر گرفته شده یکی از ملزومات قطع زنجیره کروناست و موفقیت این طرح با مشارکت مردم امکان پذیر خواهد بود.
 وی افزود: از تمامی ظرفیت‌های سپاه در شهرستان اعم ازحوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، و همچنین پویش‌های مردمی،نهاد‌ها و دستگاه ها،شهرداری ها و دهیاری ها جهت اجرای این رزمایش استفاده خواهد شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها