افتخاری دیگر برای ورزش هرمزگان 

ثبت سه رکورد جهانی توسط ورزشکار مینابی 



سه رکورد جهانی دیگر توسط ورزشکار هرمزگانی اهل میناب به ثبت رسید.
به گزارش صبح ساحل، آرش احمدی طیفکانی موفق شد یک بار دیگر برای استان هرمزگان افتخار آفرینی کنند و سه رکورد جهانی را به نام خود به ثبت برساند.‌ وی موفق شد رکورد نگه داشتن توپ فوتبال استاندارد بر روی پیشانی و بینی به مدت زمان یک ساعت دو دقیقه و ۱۵ ثانیه ، رکورد روپایی سرعتی به مدت زمان یک ساعت ۳۱دقیقه به تعداد ۱۰۹۲۰ به ثبت برساند. آرش احمدی ۳۳ ساله این رکوردها را زیر نظر  حمید قلی زاده ریاست وبنیانگذار سازمان جهانی ایمارو گرند و با حضور داوران سازمان ایمارو حسین قلی زاده، فرهاد فردوسی ، وحید شاهسوندی و میلاد مقدم به نام خود به ثبت برساند.
وی در سال ۹۷ نیز یک رکورد جهانی در سازمان جهانی ایمارو و شرکت خصوصی گینس به نام خود به ثبت رسانیده است و همچنین رکورد روپایی سرعتی با ۷۷۳۸ روپایی در یک ساعت در ایران را کسب کرده است. با نگه‌ داشتن ۸ ساعت و ۴۲ دقیقه و ۱۲ ثانیه توپ فوتبال به‌ صورت ثابت بر روی سر، رکورد جهان را که در اختیار یک ورزشکار سوئدی قرار داشت را شکست و نخستین رکورد گینس یک هرمزگانی را به نام خود ثبت کرد. رکورد نگه داشتن توپ بر روی یک پا به مدت یک ساعت و ۲۳ دقیقه و ۱۲ ثانیه که در اختیار ورزشکار آمریکایی بود را نیز در کتاب رکوردهای گینس از آن خود کرد. به زودی نیز به رکورد روپایی با توپ فوتبال که با ۲۱ کیلومتر در اختیار یک آمریکایی است یورش خواهد برد.آرش در سال ۱۳۶۶ در شهر میناب متولد شد. پدر وی از فوتبالیست های سابق این استان بود که سابقه حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران هم دارد.
    ثبت سه رکورد جهانی توسط ورزشکار مینابی 
  
او از دوران کودکی به همراه پدر خود در زمین های فوتبال حضور داشت و به این رشته ورزشی علاقمند شد. آرش فوتبال را به صورت حرفه دنبال می کرد و حتی در آستانه پیوستن به تیم امید استقلال تهران قرار داشت تا این که با یک مصدومیت ناخواسته مواجه شد و مجبور به کنار گذاشتن فوتبال شد.آرش پس از کنار گذاشتن فوتبال و سپری کردن خدمت سربازی، با توجه به علاقه ای که به ورزش داشت، به ورزش های انفرادی روی آورد و چندین رکورد برای خود به ثبت رساند. این ورزشکار مینابی همچنین کتابی با عنوان تاریخچه فوتبال میناب را به قلم خود به چاپ رسانده است و جزو مولفان و جوانان برتر هرمزگانی و پرسنل گارد شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی است. وی علاوه بر ورزش در زمینه شعر نیز از استعداد ویژه ای برخوردار است.
  
  ثبت سه رکورد جهانی توسط ورزشکار مینابی 
   
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها