برخورد دو تانکر حامل مشتقات نفتی در مسیر بندرعباس به بندرخمیر



برخورد دو دستگاه تانکر حامل سوخت مواد نفتی در محور بندرعباس ،_بندرخمیر  منجر به آتش سوزی شد که در این حادثه یک نفر مجروح شد.
به گزارش صبح ساحل، حسن امینی زاده معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه  در  ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه امروز  از وقوع این حادثه باخبر شدند  گفت: آتش نشانان از ایستگاه شماره ۲ بندرعباس نیز به محل اعزام شدند و بلافاصله با همکاری تیم عملیاتی آتش نشانان منطقه ویژه اقتصادی، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، آتش نشانی های کشتی سازی، فولاد، بندرشهید رجایی حریق را  اطفا کردند.
وی اتمام این عملیات را ۲ ساعت بعد از حادثه اعلام کرد و ادامه داد: بر اثر این برخورد حریق گسترده ای صورت گرفت که اطفای آن ۲ ساعت با تلاش آتش نشانان مجموعه های ذکر شده به طول انجامید و به طور کامل اطفا صورت پذیرفت. امینی زاده  اضافه نمود: راننده یکی از تانکرها که مصدوم شده بود توسط اورژانس به مراکز درمانی اعزام شد. وی  با اشاره به اینکه در زمان حادثه ، مسیری جهت عبور و مرور در محور بندرعباس-بندرخمیر جایگزین شد گفت: در این حادثه محور بندرعباس- بندرخمیر به طور کامل بسته شده بود که سریعاً با تلاش ماموران راهور و پلیس راه، مسیر دیگری تا پایان عملیات اطفا و تخلیه سوخت جایگزین شد. به گفته امینی زاده هم اکنون آتش نشانان به صورت کاملاً آماده تا پایان عملیات تخلیه سوخت در محل حضور دارند و علت سانحه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها