صبح ساحل پیگیری کرد؛

ابتلای 24 تن از کارکنان پست به کرونا، علت دیر رسیدن محصولات پستی



بعد از گلایه ی تعداد زیادی از مردم در خصوص دیر رسیدن محصولات پستی صبح ساحل علت این موضوع را از سرپرست اداره پست استان هرمزگان جویا شد.

عبدالله عبدلی سرپرست جدید اداره پست استان هرمزگان در گفت و گو با "صبح ساحل" گفت: شیوع ویروس کرونا و مسائلی که برای پروازها ایجاد کرد، همچنین ابتلای 24 نفر از کارکنان اداره به ویروس کرونا، سبب انباشته شدن مرسولات پستی شده بود که همین موضوع باعث شد که مرسولات دیرتر به دست شهروندان برسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مرسولات پستی روزانه توزیع می شود، افزود: این مسائل دو هفته است که برطرف شده است و خوشبختانه برای تحویل مرسوله ها دیگر تاخیر نخواهیم داشت و روزانه بسته ها را توزیع می کنیم.

سرپرست اداره پست هرمزگان عنوان کرد: خرید اینترنتی در ایام کرونا 6 الی 7 برابر افزایش پیدا کرد و همین موضوع باعث شد حجم محمولات پستی زیاد شود.

عبدلی گفت: 24 نفر از کارکنان اداره پست به صورت متناوب به بیماری کووید19 مبتلا شدند که دوران بهبودی را پشت سر گذاشتند و در حال برگشت به کار هستند.

وی در پایان گفت: در صورتی که مردم نسبت به دیر رسیدن پاکت ها و بسته های پستی خود شکایت داشته باشند، می توانند به شماره ۳۲۲۴۰۱۰۱ تماس و یا به سامانه Post.ir رفته و ثبت شکایت کنند.

گفتنی است که سه هفته از انتصاب عبدالله عبدلی به عنوان سرپرست جدید اداره پست استان هرمزگان میگذرد.

 پست استان هرمزگان

پست استان هرمزگان

منتشر شده: 2
امین
۱۸ تیر ۱۳۹۹
کاش راستشو میگفتی، الان یک ماهه سه بسته من تو پست میناب مونده ولی هنوز نیاوردن، به خاطر کرونا هم آدم جرات نداره بره تحويل بگیره
عمار
۱۸ تیر ۱۳۹۹
مهتدس عبدلی از مدیران جهادی استان هستند.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها