محموله ۸ میلیاردی ماهی قاچاق در شهرستان خمیر کشف شد



جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خمیر از کشف ۳ تن و نیم ماهی قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال از یک دستگاه خودرو خبرداد.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ حسینی گفت:  ماموریان انتظامی پاسگاه کهورستان شهرستان خمیر روز گذشته حین گشت زنی در سطح حوزه استخفاظی به یک دستگاه خودرو کامیونت یخچال دار ایسوزو مشکوک و دستور توقف دادند.

وی افزود: ماموران خودرو را  متوقف  و در بازرسی از آن  مقدار ۳۵۰۰ کیلوگرم ماهی قاچاق و فاقد مجوز توزیع کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی بندرخمیر ارزش  این محموله قاچاق را ۸ میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف ۶۰ دستگاه مودم اینترنت قاچاق  در بستک

 معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۰ دستگاه مودم اینترنت قاچاق از یکدستگاه خودرو سواری در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ علیرضا گزمه گفت:  در ادامه طرح  های ویژه مقابله با قاچاق کالا و ارز و در راستای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی،مأموران انتظامی پاسگاه مهران این شهرستان روز گذشته حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یکدستگاه خودرو سواری پژو پارس مشکوک و دستور توقف دادند.

 وی افزود:  ماموران خودرو را جهت بررسی متوقف و در بازرسی دقیق از آن تعداد ۶۰ دستگاه مودم اینترنت قاچاق  کشف کردند.

 این مقام انتظامی ارزش ریالی این محموله قاچاق کشف شده  را بنابه نظر کارشناسان مربوطه ، ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون  ریال عنوان کرده  و اظهارداشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 وی ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس در راستای برقراری و تامین نظم و امنیت، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا در سطح خرد و کلان و اقدام مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز ، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام گردد.

کشف سیگار قاچاق در بندرعباس

  سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بندر عباس از کشف یک محموله ۱۰ میلیاردی سیگار قاچاق  طی یک عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ تیمور دولتیاری گفت: ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس  در ادامه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی   و  مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با انجام کار اطلاعاتی، بهره گیری از شیوه های پلیسی و گشت زنی های هدفمند در محلات مختلف شهرستان یک انبار دپو و نگهداری کالای قاچاق را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل اکیپی به محل اعزام  یک تیم عملیاتی به محل اعزام شدند و با رعایت موازین شرعی و قانونی در  بازرسی از انبار مورد نظر تعداد ۸ هزار ۵۲۰ پاکت شامل ۱۷۰ هزار و ۴۰۰  نخ انواع  سیگار قاچاق فاقد هرگونه مدارک و مجوز گمرکی کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی بندرعباس ارزش ریالی این محموله قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه ، ۱۰ میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع:ایلنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها