معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور خبر داد:

پیشرفت ۵۷ درصدی اسناد توسعه ای جزایر هرمزگان/ تعیین تکلیف ۲هزار و ۶۱۴ دستگاه خودروی بلاتکلیف در گمرکات خوزستان، بوشهر و هرمزگان



معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: در خصوص اسناد توسعه ای برای جزایر هرمزگان ۷۰ تکلیف تعیین شده بود که ۵۷ درصد پیشرفت داشته است.

 

به گزارش صبح ساحل، بابک دین پرست در نشست مدیران ارشد وزارت کشور با معاون اول رئیس جمهور
 به تنظیم اسناد توسعه ای برای استانها اشاره کرد و گفت: در چند استان این طرحها به صورت مشخص دنبال شد و شهر به شهر بازدید کرده و اسناد خوبی تنظیم شد.

وی ادامه داد: در خصوص اسناد توسعه ای برای جزایر هرمزگان ۷۰ تکلیف تعیین شده بود که ۵۷ درصد پیشرفت داشته است.
وی با اشاره به اینکه همچنین پیشرفت سامانه های مرتبط با حوزه قاچاق نیز در حدقابل قبولی است، تصریح کرد: اقدامی که در طول یک سال گذشته انجام شده است با اقدامی که در طول ۷ سال قبل از آن صورت گرفته اصلا قابل مقایسه نیست و مشخصات ۵دستگاه تعللل کننده نیز برای اقدام قانونی معرفی شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور آزادسازی سواحل و بستر دریای خزر، دریای عمان و خلیج فارس را یکی دیگر از اقدامات بی بدیل دولت دوازدهم برشمرد که با دستور وزیر کشور آغاز  و با جدیت و بی وقفه در حال پیگیری  است و اظهار کرد: رصد دقیقی از ۳هزار و ۶۶۸ کیلومتر از اراضی ساحلی کشور در طول یکسال با مدیریت استانداران نوار ساحلی شمالی و جنوبی کشور انجام شد و تمامی تصرفات غیرقانونی را در این مسیر شناسایی کردیم که ۳۳۹ کیلومتر تصرف غیرقانونی در طول ساحلی  معادل ۴هزار و ۳۴۲ هکتار در سطح مجاور ساحل، برای اولین بار در کشور معین شد.
وی ادامه داد:  از دیگر اقدامات مهم انجام شده در وزارت کشور، تعیین تکلیف ۱۱ هزار کانتینر و ۱۰۵ هزار تن کالای فله ای بلا تکلیف در بندر شهید رجایی بود که با دستور وزیر کشور پیگیری شد وامروز ۹ هزار و ۴۰۰ کانتینر بعد از ۱۲سال تعیین تکلیف شده است. همچنین وضعیت ۲هزار و ۶۱۴ دستگاه خودروی بلاتکلیف در گمرکات خوزستان، بوشهر و هرمزگان  پیگیری و با مصوبه دولت به نتیجه رسید.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها