حمایت دستگاه قضایی از رزمندگان خط مقدم مبارزه با کرونا



به دستور رییس کل دادگستری استان هرمزگان ، تجهیزات تهویه مطبوع مورد نیاز برای بخش های کووید۱۹ بیمارستان شهید محمدی بندرعباس تأمین شد.

  

به گزارش صبح ساحل، به دستور رییس کل دادگستری استان هرمزگان، تجهیزات تهویه مطبوع مورد نیاز برای بخش های کووید۱۹ بیمارستان شهید محمدی بندرعباس تأمین شد.

علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان در این رابطه اظهار داشت: در راستای اجرای دستور العمل پیگیری حقوق عامه و همچنین ضرورت انجام اقدامات لازم با هدف تسهیل در مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا و روند خدمت رسانی توسط کادر درمانی استان ، با توجه به حالت اضطرار به وجود آمده ناشی از گرمای شدید هوا در هرمزگان از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خواسته شد با هماهنگی دستگاه های متولی و مراجع قانونی سریعاً به منظور تأمین تجهیزات تهویه مطبوع مورد نیاز برای بخش های کووید۱۹ بیمارستان شهید محمدی بندرعباس از طرق مقتضی اقدام و تدابیر لازم را اتخاذ نمایند.
رییس شورای قضایی استان هرمزگان در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت و اعلام حمایت و تشکر از تلاش ها و مجاهدت های کادر درمانی به ویژه پزشکان و پرستاران به عنوان رزمندگان خط مقدم مبارزه با کرونا یادآور شد: به منظور تسهیل در روند مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا توسط کادر درمانی ، تعداد ۲۷ عدد کولر اسپلیت و ایستاده جهت نصب و ایجاد تهویه مطبوع در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان تحویل شد.
گفتنی است ، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان طی پیامی از دستگاه قضایی استان هرمزگان به جهت تأمین تجهیزات تهویه مطبوع برای سهولت در روند مراقبت از بیماران کووید۱۹ بیمارستان شهید محمدی بندرعباس و حمایت و پشتیبانی از کادر درمانی استان تشکر کرد.
منتشر شده: 1
علی
۲۱ تیر ۱۳۹۹
درون هر اسپیلت یک لامپ یو وی باید نصب شود
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها