بعد از پیگیری‌های صبح ساحل؛ تعمیر جاده بخش گچین انجام شد



در پی گزارش منتشر شده در قسمت صدای مردم صفحه اینستاگرام صبح ساحل در خصوص گلایه ساکنین روستای گچین مغ احمد ، با پیگیری های صورت گرفته از طریق مسئولین راهداری و حمل و نقل جاده ای مشکل ایجاد شده، رفع شد.
روابط عمومی راهداری در این خصوص به صبح ساحل گفت: گزارش ایجاد فروچاله خطرناک در مسیر گچین به مغ احمد از سوی بخشداری مرکزی بندرعباس در تاریخ ۸ تیرماه ساعت ۱۹:۴۰ اعلام شد ، به علت ممکن نبودن عملیات اجرایی در شب با هماهنگی دهیاری و اهالی محترم اقدامات لازم صورت گرفت تا با ایجاد علائم ایمنی دید در شب و روشن کردن آتش از بروز حادثه پیشگیری شود و چاله نیز موقتا با ماسه پر شد و صبح‌ روز بعد با اعزام اکیپ راهداری و حمل و نقل جاده ای علاوه بر لکه گیری رویه آسفالت محل مورد نظر سایر نقاط جاده نیز جهت رفع ایرادات احتمالی بررسی شده است.
لازم به ذکر است از ابتدای سال تا کنون در دو نوبت لکه گیری مسیر مذبور توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بندرعباس با هماهنگی شورا و دهیاران روستاهای مغ احمد و دمیلو صورت گرفته است.
کاربران جاده ای، رانندگان و مردم می توانند گزارشات خود از نواقص جاده ای از جمله چاله های موجود در محورهاي شریاني و راه ها، تابلو ها یا علائم صدمه دیده، وجود اشیا خارجی و مصالح در مسیرها را در تماس با شماره ۱۴۱ گزارش دهند. در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام خواهیم کرد.
صدای مردم
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها