«جانی دپ» با خون خود نوشت!



جانی دپ با استفاده از خون خود که از نوک انگشت بریده اش میچکید روی آیینه نوشت: جلسه استماع دادگاه در روز پنجشنبه، سومین روز دادگاه علیه ناشر روزنامه «سان» در لندن.

 به گزارش صبح ساحل به نقل از ورایتی، جانی دپ روزنامه های گروه خبری «روپرت مرداک» غول رسانه ای و «دَن ووتون» را بخاطر مقاله ای که وی به تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ در وبسایت «سان» منتشر کرده و او را با عنوان «دست بزن»(برای همسر) یا «همسر کتک زن» توصیف کرده بود، را تحت پیگرد قضایی قرار داده است.

جانی دپ با استفاده از خون خود که از نوک انگشت بریده اش میچکید روی آیینه نوشت: جلسه استماع دادگاه در روز پنجشنبه، سومین روز دادگاه علیه ناشر روزنامه «سان» در لندن.

 

جانی دپ انکار می کند که با خشونت با همسر سابقش «اَمبر هرد» رفتار کرده است. آن ها از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ زن و شوهر بودند.

 

دپ با ارائه شواهد در دادگاه سلطنتی لندن گفت که امبر هرد یک بطری به سمت من پرتاب کرد و به دستم خود و انگشتم کاملا آسیب دید طوری که استخوان انگشتم کاملا پیدا بود. با این وجود «امبر هرد» زخمی کردن انگشت جانی دپ را انکار می کند.

 

«ساشا واس» وکیل روزنامه «سان» پرسید: جراحت انگشت شما خیلی جدی بود. مگه نه؟ و بسیار دردناک؟ دپ تایید کرد و خانم واس پرسید پس چرا فورا به اورژانس زنگ نزدید؟ چون این جراحت ساعت ها و ساعت ها قبل از تماس شما برای هر گونه کمک بوده است.

 

این حادثه در خانه ای اجاره ای در استرالیا در زمان فیلمبرداری «دزدان دریایی کارائیب» اندکی پس از عروسی آنها در فوریه ۲۰۱۵ رخ داد.

دپ می گوید او حال و روح خوبی در زمان فیلمبرداری «دزدان دریایی کارائیب» نداشته است. 

 

او افزود: من سر صحنه دیگر فیلم های «دزدان دریایی کارائیب» که روحیه خوبی داشتم همه موارد را در مورد کاراکتر «جک اسپارو» می نوشتم.

 

دپ تکذیب کرد به «بیلی باب تورنتون»، که با «امبرهرد» در لندن همکاری داشته، حسادت کرده است.

 

جانی دپ همچنین به حملات مکرر به «امبر هرد» در ماه دسامبر ۲۰۱۵ از جمله کشیدن موهایش و کشیدن او به روی پلکان ها، کندن توده های مو، با سر ضربه زدن و ایجاد کبودی در اطراف چشمها و جراحت بینی و دهان و شکستن بینی متهم شده است.

 

«امبر هرد» همسر سابق جانی دپ در ۱۶ دسامبر ۲۰۱۵ برای یکی از دوستانش پیامک فرستاده و نوشته بود: به کمکت نیاز دارم. جانی دپ من را شدید کتک زده...من آسیب دیده ام. نمی دانم چکار کنم... این در حالی است که دپ تمام این اتهامات خشونت آمیز را انکار کرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها