آبنماهای مسیر زیارت سید سلطان محمد رودان به پل تبدیل می شوند



معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از راه روستای زیارت سید سلطان محمد رودان بازدید کرد.

به گزارش صبح ساحل میرداد میردادی در این بازدید گفت: با توجه به حساسیت و ضرورت توجه به راههای روستایی ، این محور که با مشخصات روستایی در گذشته احداث شده است مورد ارزیابی قرار گرفت و با بررسی علائم ایمنی و رویه آسفالت این جاده هیچگونه مورد خاص و حاد مشاهده نگرديد.

وی ابراز داشت این بازدید با هدف رفع نواقص جاده ای و پیشگیری از آسیب های احتمالی در آینده انجام شد و مشخص گردید در چند نقطه از این راه نیاز به خط کشی وجود دارد.

میردادی افزود:تعویض صفحات تابلو در برخی نقاط ضروری است و قوس ها در این محور مواصلاتی موجب شد تا جهت جلوگیری از انحراف وسایل نقلیه و حفظ ایمنی کاربران جاده ای ، از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رودان پد خاکی در این جاده ایجاد شود.

وی با بیان اینکه تا کنون از سوی فرماندهی پلیس راه هیچ نقطه ای از این محور به عنوان نقطه حادثه خیز به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام نشده است تصریح کرد: قصد داریم با تامین اعتبار در آینده آبنماهای این مسیر تبدیل به پل شوند و با عنایت به جدیت و پيگيري اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای امیدواریم در تعمیر و مرمت راههای روستائی امسال شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها