آزادسازی 11 هزار متر مربع از اراضی ملی در قشم



 مسئول یگان حفاظت اراضی ملی و دولتی و اجرائیات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: افزون بر ۱۱ هزار متر مربع اراضی ملی به ارزش هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در قشم آزاد سازی شد.

 

به گزارش صبح ساحل، مصطفی مازندرانی در جمع خبرنگاران گفت: این اراضی ملی با هدف احقاق حقوق مردم در منطقه سوزا جزیره قشم رفع تصرف شده است.

وی ادامه داد: طی پنج سال گذشته روند مبارزه با زمین‌خواران حرفه‌ای در قشم براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه جدی با متصرفان اراضی ملی و دولتی در دستور کار قرار گرفته و با حمایت دستگاه قضا، با جدیت با افراد و گروه‌های سودجو مقابله شده است.

مسئول یگان حفاظت اراضی ملی  و دولتی و اجرائیات سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: رفع تصرف از اراضی ملی و دولتی در قشم به استناد ماده 690 قانون مجازات اسلامی و براساس دستور مورخ 31 خرداد ماه گذشته دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان با جدیت دنبال می‌شود.

وی گفت: تمام رفع تصرفات در سایه همدلی و همیاری مردم، معتمدان، شوراها، دهیاری‌ها، دستگاه قضا و نیروهای انتظامی و بسیج با همکاران مدیریت یگان حفاظت اراضی ملی و دولتی و اجرائیات سازمان مطنقه آزاد قشم انجام شده است.

مازندرانی خاطرنشان کرد: افزون بر 11 هزار متر مربع اراضی ملی به ارزش هفت میلیارد و 700 میلیون ریال در قشم آزاد سازی شد.

منبع:تسنیم

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها