شطرنج آنلاين زیر چهارده سال هرمزگان

بیست شطرنجباز با هم به رقابت پرداختند



بردیا جهان تیغی قهرمان سومین دوره مسابقات شطرنج آنلاين زیر چهارده سال هرمزگان به میزبانی هیات شطرنج شهرستان سیریک شناخته شد.
سومین دوره مسابقات شطرنج آنلاين زیر چهارده سال هرمزگان با شركت ۲۰ بازيكن از شهرهای بندرسیریک، میناب، رودان، بندرعباس، بندرخمیر، پارسیان و جزیره کیش در ۷ دور به روش سوئیسی به میزبانی هیات شطرنج سیریک برگزار شد و در پايان بردیا جهان تیغی از کیش با ۷ امتياز به مقام نخست دست یافت.
به گزارش صبح ساحل، سیدامیرمحمد موسوی از بندرعباس با ۵/۵ امتياز در مکان دوم ایستاد و رضا ذاکری از میناب با ۵ امتیاز سوم‌ شد. سام فرهی راد از کیش با ۵ امتیاز ، ابراهیم نجار از پارسیان با ۴/۵ امتیاز و خیام آشورنیا از سیریک با ۴ امتیاز چهارم تا ششم شدند. به شش نفر برتر مسابقات جوایزی از سوی هیات شطرنج شهرستان سیریک اهدا شد.
شطرنج آنلاين آزاد هرمزگان:
نهمین دوره مسابقات شطرنج آنلاين آزاد هرمزگان با قهرمانی شهرام سالاری به پایان رسید.
اين دوره از مسابقات با شركت ۳۱ شطرنجباز از سراسر استان هرمزگان به روش سوئيسی و در ۹ دور برگزار شد که در پایان شهرام سالاری از بندرعباس با ۷ امتياز بر سکوی نخست ایستاد. میلاد سلیمانیان از بندرعباس با ۶/۵ امتياز دوم و روح الله رضایی از بندرعباس سوم شد. عابد عبدالصمدی از میناب با امتیاز و یدالله سالاری از میناب چهارم و پنجم شدند.
شطرنج آنلاین بانوان
در نهمین دوره مسابقات شطرنج آنلاین بانوان ملیکا سالاری به مقام قهرمانی دست یافت. این رقابت ها با حضور ۱۰ شطرنجباز در ۵ دور و به روش سوئیسی انجام شد که پس از ملیکا سالاری از بندرعباس که با کسب ۵ امتیاز قهرمان شد ثنا نصوری از پارسیان با کسب ۴ امتیاز و تبسم آسمان دره از سیریک با کسب ۳ امتیاز دوم و سوم شدند.

  شطرنج آنلاین

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها