منصوریان، سرمربی تیم بانوان ووشوی سپاهان:

کیفیت لیگ ووشو عالی است، اما تبلیغاتی انجام نمی شود



سرمربی تیم بانوان ووشوی سپاهان گفت: باشگاه سپاهان به خاطر ما (خواهران منصوریان)، تیمداری می‌کند و حضور در لیگ ووشو برایش سودی ندارد.

به گزارش صبح ساحل،شهربانو منصوریان سرمربی تیم بانوان ووشوی سپاهان، درباره پایان لیگ ووشو و قهرمانی تیمش اظهار کرد: ما تیم قوی داشتیم و همه شرایط تمرینی و اردویی هم برایمان فراهم بود و در نهایت به طور مشترک با دانشگاه آزاد قهرمان لیگ بانوان شدیم.  سرمربی تیم بانوان ووشوی سپاهان درباره سطح مسابقات لیگ و مبلغ قرارداد‌ها بیان کرد: کیفیت لیگ ووشو عالی است، اما تبلیغاتی انجام نمی شود. همچنین مبلغ قرارداد‌ها پایین است و به درد یک ورزشکار نمی‌خورد تا همه وقت خود را صرف مسابقات کند. سپاهان تیم بزرگی است، اما درآمدی از تبلیغات ندارد و فقط  به خاطر ما ۳ خواهر (خواهران منصوریان) در لیگ ووشو تیمداری می‌کند. به هر حال حضور در ووشو  برای سپاهان  سود و نفعی ندارد.

منصوریان درباره موافقت با پایان لیگ ووشو بدون برگزاری مرحله نیمه نهایی و فینال گفت: بله ما هم دوست داشتیم مسابقه بدهیم، اما شیوع ویروس کرونا شرایطی به وجود آورد که ورزشکاران نمی‌توانستند در یک مکان جمع شوند و مبارزه کنند. به هر حال جلسه‌ای با حضور نمایندگان تیم‌ها  برگزار شد و همه موافقت خود را با تعطیلی لیگ ووشو اعلام کردند.  

 او درباره وضعیتش در دوران کرونا بیان کرد: مسابقات ووشو به علت شیوع ویروس کرونا لغو شده است و من هم تمرین نمی‌کنم.

منبع:باشگاه خبرنگاران

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها