یک هرمزگانی رییس هیات مدیره نفت ستاره خلیج فارس شد



”یاسر میرزایی سیرویی” در جدیدترین تغییرات هیئت مدیره شرکت نفت ستاره خلیج فارس به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب شد.

به گزارش صبح ساحل، پس از آن که «یاسر میرزایی سیرویی» که اصالتی حاجی آبادی دارد به نمایندگی از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران جانشین سروش ذیگلری در هیات مدیره شرکت نفت ستاره خلیج فارس شد، این بار وی در هیات مدیره نیز به ریاست رسید و «محمدعلی دادور» دیگر رئیس هیات مدیره این پالایشگاه نخواهد بود.

این در حالی است که «احمد مرادی» نماینده مردم شریف هرمزگان در مجلس شورای اسلامی چندی پیش با حضور در یکصد و هشتاد و دومین جلسه شورای شهر بندرعباس بیان داشت که در مورد پالایشگاه ستاره خلیج فارس خبرهای خوبی در راه است که در زمان مناسب به مردم اعلام خواهد کرد و به نظر می‌ رسد که خبر خوب مرادی به این تغییر مربوط باشد.

گفتنی است صندوق بازنشستگی پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت با سهم ۳۳ درصدی، تاپیکو با سهم ۴۹ درصدی و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با سهم ۱۸ درصدی به عنوان سهامداران شرکت نفت ستاره خلیج فارس محسوب می شوند و هر کدام با توجه به سهامی که در اختیار دارند هیات مدیره پنج نفره این شرکت عظیم پالایشی را تشکیل می‌دهند.

درباره سوابق کاری و تحصیلی میرزایی چنین آمده است که وی مهندسی مواد از دانشگاه صنعتی شریف دارد و از سال ۱۳۹۷ مدیرکل بودجه منابع و ارزیابی طرح های وزارت نفت بوده است. مشاور معاون وزیر نفت در برنامه ریزی در امور تنظیم مقررات نفت، گاز پتروشیمی، معاون فنی و اقتصادی شرکت ژرف‌ کاو و دبیر تحلیل اقتصادی روزنامه دنیای اقتصاد در کارنامه میرزایی دیده می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها