فرماندار بندرعباس:

بنکداران آخر تیرماه به محل جدید منتقل می شوند



فرماندار بندرعباس گفت: مجموعه بنکداران با همکاری اعضای مربوطه تا آخر تیرماه به محل جدید منتقل می شود.
 

به گزارش صبح ساحل، جلسه بررسی آخرین وضعیت جابجایی بنکداران شهر بندرعباس به محل جدید به ریاست عزیزاله کناری فرماندار در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بندرعباس در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از بنکدارانی که به محل جدید منتقل شده اند، اظهار داشت: با همکاری و استقبال خوبی که بین بنکداران مواد غذایی وجود دارد مجموعه بنکداران تا آخر تیرماه به محل جدید منتقل می شود.

وی در ادامه گفت: روشنایی معابر ، آب و برق، مخابرات و همچنین محوطه سازی داخل مجموعه تا قبل از پایان تیرماه به اتمام برسد.

عزیزاله کناری تصریح کرد: سازمان صنعت و معدن نسبت به برقراری کد انبار های بنکداران در مجموعه جدید ظرف هفته جاری اقدام نماید و کد کلیه انبارهای مواد غذایی عمده فروشی درون شهر نیز در روز پایانی تیرماه ابطال تا نسبت به تعطیلی آنها اقدام شود و پلیس راهور از ورود کامیونهای حامل مواد غذایی به مقصد انبارهای درون شهری جلوگیری نماید و راهداری به کمک پلیس راه موارد و مشکلات ترافیکی مسیر مجموعه جدید را شناسایی و نواقصات موجود را ظرف هفته جاری برطرف کند.

فرماندار بندرعباس در پایان بیان کرد: شهرداری ضمن تسریع در اجرای روشنایی بلوار ورودی مجموعه جدید بنکداران، مقدمات اجرای طرح مربوطه برای محل استقرار و فعالیت فعلی بنکداران را فراهم و از اول مرداد اجرایی کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها