ثبت نام دانش آموزان اینترنتی شد



رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش هرمزگان گفت: والدین می توانند به صورت غیر حضوری و با توجه به شرایط محل سکونت یا هدایت تحصیلی، فرزند خود را ثبت نام کنند.

 

به گزارش صبح ساحل، مصطفی فرهمند با بیان اینکه تمامی فرایند ثبت نام دانش آموزان به صورت اینترنتی صورت می گیرد، افزود: با توجه به شرایط بیماری کرونا، بستری فراهم شده است که والدین به صورت غیر حضوری اقدام به ثبت نام فرزند خود در نزدیک ترین مدرسه محل سکونت کنند.

وی افزود: والدین با مرجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان به آدرس hormozgan.medu.ir  و از درگاه میز خدمت/ سامانه پیش ثبت نام/ و درج اطلاعات شخصی و محل سکونت و نیز با توجه به شرایط موجود ثبت نام مدارس، دانش آموز خود را در مدارس دلخواه ثبت نام نمایند.

فرهمند ادامه داد: مدیران هر مدرسه با توجه با اطلاعات ثبت نامی دانش آموزان در سامانه مدرسه خود، مجاز به ثبت نام نهایی دانش آموزان می باشند.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: دانش آموزن پایه دهم نیز می توانند پس از ثبت مشخصات فردی، می توانند با بارگذاری کردن هدایت تحصیلی خود بر روی سایت و گرفتن کدرهگیری، در مدارس یا هنرستانهای دلخواه و در نظر گرفتن رشته مجاز مبتنی بر هدایت تحصیلی، ثبت نام نمایند.

منبع:برنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها