همزمان باچهلمین سالگرد تاسیس بهزیستی؛

مرکز گذری سرپناه شبانه بانوان در هرمزگان افتتاح شد



همزمان با چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی، مرکز گذری سرپناه شبانه بانوان در هرمزگان افتتاح شد.

  

به گزارش صبح ساحل، مدیرکل بهزیستی هرمزگان روز چهارشنبه درحاشیه بهره برداری از این طرح‌ گفت: این مرکز با ظرفیت ٣٠ نفر جهت اقامت شبانه و ١٥٠ نفر جهت خدمات کاهش آسیب گذری    به همراه تیم سیار است.
 غلامحسین رنجبر افزود: در ساختمانی که امروز شاهد افتتاح آن هستیم در کنار خدمات سرپناه شبانه، خدمات کاهش آسیب (DIC) نیز ارائه می‌گردد.
وی بیان داشت: مرکز DIC (مرکز گذری کاهش آسیب) با ظرفیت پذیرش ۱۵۰ نفر از ساعت ١٣ تا ١٨ بعدازظهر به افرادی که در این مراکز دارای پرونده بوده و به بیماری اعتیاد دچار هستند، خدمات روزانه ارائه می‌دهد.
این مسوول اظهارداشت: خدمات روزانه این مرکز برای افراد تحت پوشش شامل کلاس‌های آموزشی، بهداشتی، ن آن روز خدمات شبانه‌روزی به زنان ارائه می‌دهد.
مدیرکل بهزیستی هرمزگان اظهارداشت: خدمات سرپناه شبانه بانوان در راستای کاهش آسیب اجتماعی و درمان اعتیاد است و توسط تیم تخصصی به مراجعه کنندگان خدماتی شامل استحمام، اسکان شبانه، یک وعده غذای گرم، ارائه پک های بهداشتی و پیگیری معالجه ودرمان معتادان بیمار ارائه می‌شود.
گفتنی است در حال حاضر در استان هرمزگان یک مرکز سرپناه شبانه، ۲ مرکز گذری کاهش آسیب ( DIC)  و یک مرکز گذری شلتر فعال هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها