سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان خبر داد:

ساماندهی ، مدیریت و نظارت بهینه بندر صیادی کنگ



سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان از پیگیری شیلات هرمزگان و جامعه صیادی بندر کنگ در راستای ساماندهی ، مدیریت و نظارت بهینه بندر صیادی کنگ  توسط مجری بهره بردار خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، دکتر ابراهیم عالی زاده در  جلسه ای که با حضور فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران شهرستانی در بندرکنگ برگزار شد گفت: بندر کنگ با بهره گیری از حدود ۲۰۰ فروند شناور صیادی و بیش از دو هزار نفر صیاد از جایگاه ویژه ایی در صید و صیادی استان برخوردار است .
وی با اشاره به اهمیت ساماندهی شناورهای صیادی در مدیریت بهینه این بندر صیادی گفت: پیرو موارد مطروح در این نشت ساماندهی قایقها درون بندر تا ۱۰ روز آینده در دستور کار مجری بهره بردار و مسئولان شهرستانی  قرار گرفت .
عالی زاده خروج شناورهای آسیب دیده از حوادث گذشته به کارگاه شناور سازی و همچنین ساماندهی ورود و خروج  به بندر با طراحی کارت ورود و خروج را از دیگر تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه خواند که در دستور کار مجری بهره بردار قرار گرفت .
سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان ضمن تشکر از تعاملات خوب فرمانداری و دستگاه های اجرایی شهرستان گفت: بکارگیری نیروهای مجرب حفاظت فیزیکی توسط تعاونی صیادی بهره بردار بندر صورت گیرد.
وی با اشاره به اهمیت آموزش و رعایت نکات ایمنی تصریح کرد: ارتقای آموزش امداد و نجات به  جامعه صیادی  با مشارکت  سازمان بنادر و دریانوردی را نیز از دیگر تصمیمات گرفته شده در این نشت خواند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها