مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان:

صنایع 98 درصد از گاز هرمزگان را مصرف می‌کند



مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان گفت:بیش از ۹۸ درصد گاز مصرفی در استان هرمزگان در بخش صنایع استفاده می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، فواد حمزوی در حاشیه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گاز استان هرمزگان که در سالن کنفرانس شهید باهنر ستاد شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار کرد: اما در کنار این مهم، یکی از دیگر برنامه های این شرکت، گازرسانی به بخش خانگی است که تاکنون ۵۸ هزار خانوار در استان تحت پوشش شبکه گاز قرار دارند و پیش بینی می شود تا پایان سال ۱۴۰۰، حدود ۴۵ درصد از خانوار استان، تحت پوشش گاز شهری و روستایی قرار گیرند.

به گفته حمزوی، در حال حاضر ۶هزار و ۳۰۷ خانوار روستایی و ۵۲هزار و ۱۶۶ خانوار شهری استان هرمزگان از نعمت گازطبیعی بهره مند هستند.

وی ادامه داد: رسالت اصلی شرکت گاز استان هرمزگان جایگزین کردن سوخت مایع و سوخت‌های میان تقطیر با گاز طبیعی و در واقع، ترویج و گسترش فرهنگ مصرف گاز طبیعی به جای سوخت مایع در جامعه است؛ چراکه این فرصت ایجاد شده، موجب افزایش ظرفیت صادراتی کشور و درآمدهای ارزی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: ارتقا به جایگاه ۵ شرکت برتر استانی، چشم انداز این شرکت تا سال ۱۴۰۰ است که امیدواریم در بهترین شرایط، به آن برسیم.

این مقام مسئول در پایان، همچنین از اجرای ۱۷ پروژه مهم گازرسانی در استان هرمزگان شامل ۱۴ پروژه گازرسانی و۳ پروژه تعمیرات اساسی در سال ۱۳۹۹ و در سطح این استان خبر داد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها