در جلسه اشنایی با «محسن باوی»، رییس جدید بسیج مهندسین عمران و معماری عنوان شد؛

مشارکت مردم و بسیج مهندسی راهی برای گذر از مشکلات



جلسه آشنایی با «محسن باوی»، رییس جدید بسیج مهندسین عمران و معماری با اعضای کانون بسیج مهندسین عمران و معماری ناحیه بندرعباس، روز ۸ مردادماه برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل، جلسه  آشنایی «محسن باوی»، رییس جدید  بسیج مهندسین با اعضای کانون بسیج مهندسین عمران و معماری بندرعباس با حضور  احسان داورپناه، رییس کانون بسیج مهندسین عمران و معماری، محمدعلی قاسمی، رییس بسیج مهندسین صنعت و جمعی از مسئولان کانون بسیج مهندسین،  برگزار شد. همچنین تقدیر و تشکر از  قاسمی،رییس سابق بسیج مهندسین عمران و معماری ناحیه بندرعباس به عمل آمد. در ابتدای جلسه، جانشین رییس کانون بسیج مهندسین، مروری بر گزارش عملکرد بسیج مهندسین در سال98، از جمله؛ مشارکت‌ها در بازسازی در محلات چاهستانی‌ها، توسعه اشتغال، توزیع بسته‌های معیشتی به قشر ضعیف جامعه و کمک به مردم مناطق سیل‌زده جاسک و بشاگرد داشت.

 

 الگوسازی در بخش صنعت پشتیانی می‌شود

محمدعلی قاسمی، رییس جامعه صنعت بسیج مهندسین،  ضمن تقدیر و تشکر از کانون بسیج  مهندسی هرمزگان، گفت: مهمترین رکن بسیج مهندسی، اثر بخشی و سازمان‌دهی جامعه است. وی افزود: کانون بسیج، همیشه به‌صورت خودجوش در سختی‌ها و مشکلات همراه مردم بوده‌است، به‌طوری که در جبران خسارت‌های سیل‌سال گذشته و بحران کرونا، از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌است. قاسمی اضافه کرد:  مجموعه بسیج، قدرت شناسایی مشکلات و برنامه برای رفع مشکلات را دارد و امیدواریم که این نهاد بتواند با تلاش و برنامه‌ریزی، ذره‌ای از مشکلات مردم را حل نماید. وی افزود: الگوسازی در بخش صنعت بسیج هرمزگان، پشتیبانی خواهد شد لذا به‌منظور پشتیبانی بیشتر مردم، سعی در برگزاری جلسات آموزشی در مساجد سطح استان را داریم.

 مشارکت مردم و بسیج مهندسی، می‌تواند وضعیت جامعه را بهبود بخشد

محسن باوی، رییس جامعه عمرانی بسیج مهندسین گفت: بسیج مهندسی، زمانی معنا پیدا خواهد کرد که در راستای خدمت‌رسانی به مردم قدم گذارد. بسیج هرمزگان همواره فعالیت‌های موثری، در مشکلات سیل سال گذشته و بحران کرونا در استان داشته‌است. وی افزود: در سال1377، موفق به اخذمدرک مهندسی شده و پس پس از 15سال فعالیت درمجموعه‌ی سپاه، درنهایت تصمیم بر فعالیت در حوزه‌ی بسیج مهندسی گرفته‌است وامیدوار است با مشارکت مردم و برنامه‌ریزی، معیشت مردم در بحران کرونا بهبود یابد. باوی در پایان گفت: رسیدگی به مشکلات سیاسی و اقتصادی جامعه، نیازمند تخصص در این زمینه‌ها است، اما با همراهی و مشارکت مردم و بسیج مهندسی می‌توان در این بحران،  تلاش به  موفقیت گذراندن از این برهه جامعه کرد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها