دبیر هیات بسکتبال هرمزگان خبر داد

آغاز لیگ برتر از ۲۴ مهرماه



لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌ های کشور از بیست وچهارم مهر شروع خواهد شد.


رضا هنگام پور دبیر هیات بسکتبال استان هرمزگان و سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در گفت و گوبا صبح ساحل گفت : طبق ‌جلسه شورای برنامه ریزی فدراسیون بسکتبال که دیروز برگزار شد مقرر شد مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور از بیست و چهارم مهرماه آغاز شود.‌
وی بیان داشت: ‌‌این جلسه به طور کلی مربوط به برگزاری لیگ‌های مختلف بسکتبال کشور بود و فقط به لیگ برتر آقایان اختصاص نداشت.

هنگام پور گفت : از بین ‌نماینده باشگاه‌ ها مهرام و شیمیدر ، از بین نمایندگان بازیکنان صمد نیکخواه بهرامی، محمد جمشیدی و مژگان خدادادی، از بین نمایندگان استان ها دبیر هیات بسکتبال مازندران و رئیس هیات بسکتبال منطقه آزاد اروند و از بین کارشناسان‌ حیات پور و لارودی در کنار سایر اعضا کمیته مسابقات و مسئولان فدراسیون در این جلسه حضور داشتند.
‌ هنگام پور گفت : ‌‌در این جلسه تاریخ مورد نظر برای شروع لیگ‌های مختلف بسکتبال مهرماه اعلام کردند.
‌دبیر هیات بسکتبال استان اظهار داشت : در این جلسه برنحوه برگزاری لیگ‌ها هم بحث شدو فدراسیون بر برگزاری مسابقات به صورت رفت و برگشت اصرار دارد و بیشتر حاضران تاکید داشتند که باید مثل سایر دنیا مسابقات به شکل متمرکز برگزار شود که ‌تصمیم گیری نهایی درباره شکل برگزاری هر لیگ و جزئیات دیگر آن در جلسات اختصاصی انجام خواهد شد.
رضا هنگام پور سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت : در این جلسه تصمیم گرفتند که امسال به جای مسابقات قهرمانی کشور، مسابقات مهارت‌های فردی مثل فیبا برگزار شود.
تیم شهرداری بندرعباس تنها نماینده هرمزگان در لیگ برتر باشگاه های ایران حضور دارد. این تیم در سال گذشته ودر نخستین حضورش در این مسابقات خوب درخشید و با راه یابی به مرحله نهایی لیگ برتر که البته به خاطر شیوع ویروس کرونا برگزار نشد به عنوان پدیده مسابقات نام گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها