جلوگیری از ۵ هزار و ۶۵۷ مورد تخلف شهری در بندرعباس



مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: در چهار ماه ابتدایی سال جاری با انجام اقدامات به موقع و ضربتی از۵۶۵۷ مورد تخلف مربوط به ساخت و ساز و سد معابر در بندرعباس ممانعت به عمل آمد.

 

به گزارش صبح ساحل، رضا خوشبخت گفت: در این مدت با حضور به موقع نیروهای این مجموعه در صحنه تخلف از دو هزار و ۳۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز و سه هزار و ۶۲۷ مورد سد معابر خودروهای میوه فروش، دست فروشان و مغازه داران جلوگیری شد.

وی اضافه کرد: توسعه شهر بندرعباس، گسترش شهرنشینی و رونق فعالیت های اقتصادی در این شهر عاملی شده تا سودجویان و متخلفان از هر راهی بصورت غیرقانونی اقدام به ساخت و ساز و کسب و کار کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه حفظ حقوق شهروندان و سلامت و زیبایی شهر خط قرمز این مجموعه در برخورد با متخلفان است، گفت: با هرگونه تفکیک بدون مجوز زمین، تغییر خودسرانه افراد در کاربری واحدهای مسکونی و تجاری، دیوار کشی و تصرف کوچه براساس قانون برخورد می شود.

رضا خوشبخت تصریح کرد: گشت های پیشگیری و رفع تخلف شهری شهرداری بندرعباس بصورت ویژه و روزانه در تمام نقاط شهر بر ساخت و سازها و فعالیت شهروندان نظارت مستقیم دارند.

وی یادآور شد: یکی از مهمترین مبانی برای داشتن شهری بدون تخلف و زیبا، مطالبه گری مردم است که اگر تخلفی را در هر نقطه از شهر مشاهده کردند آن را مهم دانسته و به شهرداری بندرعباس اطلاع دهند.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس از شهروندان به عنوان مهمترین ناظران بر فعالیت های شهری نام برد و از آنان در اعلام به موقع گزارش های تخلف قدردانی کرد.

رضا خوشبخت در پایان گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس در طول ۲۴ ساعت شبانه روز آماده دریافت گزارش های مردمی است.

منبع:ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها