تشییع و تدفین امام جمعه میناب در قم/ دو روز عزای عمومی در میناب اعلام شد



سرپرست اداره تبلیغات اسلامی میناب، گفت: در پی ارتحال عالم وارسته حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج علیرضا صفایی حائری امام جمعه این شهرستان، امروز و فردا در میناب عزای عمومی اعلام می شود.

به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام اسحاق فاضلی پور، با اعلام این خبر بیان کرد: حجت الاسلام والمسلمین صفایی حائری از دهه هفتاد با فعالیت های تبلیغی در هرمزگان شناخته شده بود. وی افزود: این شخصیت انقلابی خطیب جمعه شهرستان های مختلف هرمزگان بوده که از اواخر سال گذشته بعنوان امام جمعه میناب منصوب شد.

 سرپرست اداره تبلیغات اسلامی میناب اظهار کرد: حجت الاسلام صفایی حائری پس از ابتلا به کرونا، روز گذشته(۱۱ مردادماه) جان خود را از دست داد. وی اظهار کرد: پیش از ظهر امروز جلسه ستاد ارتحال این عالم وارسته با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان و اعضای ستاد اقامه نماز این شهرستان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد. حجت الاسلام فاضلی پور ادامه داد: در این جلسه مقرر شد امروز و فردا در میناب عزای عمومی اعلام شود. وی خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری حجت الاسلام صفایی حائری در قم برگزار شد و با توجه به شیوع ویروس کرونا مراسمات عمومی در این شهرستان برگزار نمی شود.

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها