سرپرست فرمانداری میناب: همه را به همکاری دعوت می‌کنم



سرپرست فرمانداری شهرستان میناب اظهار داشت: باید اول از خودمان شروع کنیم و انتقادات را بشنویم و در رفع آنان تلاش کنیم.

به گزارش صبح ساحل، مجید سلحشور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: باید اول از خودمان شروع کنیم و انتقادات را بشنویم و در رفع آنان تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه انتقادات را با گوش جان می‌پذیریم، افزود: عمر ما و مناصب کوتاه و گذراست و از زمان معرفی مسؤولیت، شمارش معکوس برای رفتن آغاز می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان میناب اظهار داشت: عملکردی اثربخش داشته باشیم در این راه همدل، همراه، متحد و ید واحده باشیم و تنها راه حل مشکلات همین است و بس.

سلحشور تصریح کرد: بنا نداریم که به گذشته برگردیم بلکه از گذشته درس بگیریم تا چراغ راهی برای آینده باشد چراکه امام علی(ع) در این باره می‌فرمایند: فرصت‌ها مثل ابر در گذرند و فرصت‌ها را غنیمت بشمارید و از آنان استفاده کنید.

وی در ادامه این جلسه گفت: کار رسانه انعکاس واقعیت‌ها و مشکلات جامعه است و رسانه چشم و گوش مسؤولان و زبان گویای مردم است و بایستی به مسؤولین، کاستی‌ها، نقایص و نارسایی‌ها تذکر دهند.

سرپرست فرمانداری شهرستان میناب در پایان عنوان داشت: با آغوش باز همه شما را دعوت به همکاری می‌کنم و درب فرمانداری به روی همه شما باز است و در آخر می‌گویم اختلاف نظرها می‌تواند باعث پیشرفت شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها