ابراز نگرانی هیأت رئیسه مجلس از برگزاری کنکور سراسری در شرایط خاص کرونایی در کشور



عضو هیأت رئیسه مجلس گفت:‌هیأت رئیسه مجلس نسبت به برگزاری کنکور در شرایط خاص کرونایی کشور ابراز نگرانی کرد و مؤکداً خواستار اجرای تصمیمات و پروتکل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا در برگزاری این آزمون شد.

به گزارش صبح ساحل، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه مجلس گفت: در جلسه عصر امروز اعضای هیأت رئیسه از برگزاری کنکور در شرایط خاص کرونایی کشور ابراز نگرانی کردند.

وی افزود: اعضای هیأت رئیسه مجلس در نشست امروز خود بر این نکته تأکید کرد که مصوبات و پروتکل های ستاد ملی مقابله با کرونا در برگزاری کنکور سراسری کشور باید اجرایی شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: علاوه بر این در این جلسه موضوع تشکیل کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سلیمی خاطرنشان کرد: در این جلسه بنا شد تا از کمیسیون آیین‌نامه خواسته شود که نظر و پیشنهاد خود را در مورد تعداد حداقلی اعضای کمیسیون قضایی برای تشکیل این کمیسیون را به هیأت رئیسه اعلام کند تا در جلسه علنی مجلس به بحث و رأی گذاشته شود.

تمام کمیسیون‌های تخصصی مجلس یازدهم به استثنایی کمیسیون قضایی تشکیل شده اما کمیسیون قضایی به دلیل عضویت تنها 11 نفر از نمایندگان هنوز به حدنصاب نرسیده و تشکیل نشده است.

منبع: فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها