لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور

شهرداری بندرعباس مقابل نفت امیدیه شکست خورد



مصاف شهرداری بندرعباس با نفت امیدیه با نتیجه یک بر صفر به سود نفت امیدیه به پایان رسید.

 

به گزارش صبح ساحل، تیم شهرداری بندرعباس در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌ های کشور  خارج از خانه به مصاف  نفت امیدیه رفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر مغلوب این تیم شد.
بازی رفت دو‌تیم با با برتری ۳ بر یک تیم شهرداری بندرعباس به پایان رسیده بود. مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است. تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در این فصل با تیم‌های پاس همدان، شهرداری بم، سردار بوکان، چوکای تالش، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، رزکان کرج ،نفت و گاز گچساران و دارایی بندرگز در گروه دوم قرار دارد.
در پایان این بازی‌ها تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند. تیم‌های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود. دو تیم انتهای جدولی هر گروه نیز به رقابت‌های لیگ دسته سوم سقوط خواهند کرد. در جدول رده بندی گروه ب تیم شهرداری بندرعباس با کسب ۳۳ امتیاز در جایگاه چهارم جای دارد.
تمامی رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا بدون تماشاگر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی زیر نور برگزار می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها