به میزبانی شهرستان رودان برگزار شد

سومین دوره شطرنج آزاد بانوان ایران



سومین دوره مسابقه شطرنج آزاد بانوان ایران به صورت آنلاین به میزبانی هیات شطرنج شهرستان رودان برگزار شد.

 

به گزارش صبح ساحل، این دوره از مسابقات به مناسبت هفته امامت و ولایت با شرکت شطرنج بازان بانو از استان های هرمزگان،آذربایجان شرقی،تهران ،مازندران خوزستان و فارس در هفت دور و به روش سوئیسی برگزار شد.
در پایان این مسابقات دنیا مردانی از اهواز با کسب شش امتیاز قهرمان شد. ملیکا سالاری از بندرعباس با ۵/۵ امتیاز و پوئن شکنی بهتر در مکان دوم ایستاد.
عسل جودی زاده از اهواز با کسب امتیاز ۵/۵ امتیاز و پوئن شکنی کمتر سوم شد. غزل گوهرچین از اهواز با چهار امتیاز چهارم و ثنا نصوری از پارسیان در جای پنجم ایستاد. این مسابقات هر هفته یکشنبه ها ساعت ۱۵ برگزار می شود.
شطرنج آنلاین زیر ۱۸سال آزاد کشور
امیررضا جلیلیان از بندرعباس قهرمان دومین دوره مسابقات شطرنج آنلاین زیر ۱۸سال آزاد کشور به میزبانی هیات شطرنج شهرستان بندرلنگه شد.
این دوره از مسابقات با شرکت ۲۲ شطرنجباز در هفت دور به روش سوئیسی و با زمان سه دقیقه و دو ثانیه افزایش زمان به ازای هر حرکت به صورت آنلاین برگزار شدو در پایان امیر رضا جلیلیان از بندرعباس با هفت امتیاز و پوئن شکنی بهتر بر سکوی قهرمانی ایستاد. مهران زاهری از همدان با شش امتیاز و پوئن شکنی ۲۲ دوم شد و عنوان سومی را پرنیان عبدی از بندرعباس با پنج امتیاز از آن خودش کرد. مسابقات هفتگی آزاد این هیات روزهای جمعه به صورت آنلاین برگزار می شود.

سومین دوره شطرنج آزاد بانوان ایران

 

سومین دوره شطرنج آزاد بانوان ایران

 
 شطرنج آنلاین هرمزگان
عبدالله بهادری قهرمان دوازدهمین دوره مسابقه شطرنج آنلاین هرمزگان شناخته شد .
در این دوره از رقابتها که با شرکت ۲۸ بازیکن و در نه دور به روش سوئیسی برگزار شد عبدالله بهادری از میناب با کسب ۸ امتیاز اول شد. پارسا رحیمی شهمیرزادی از بندرعباس با کسب ۷ امتیاز در مکان دوم ایستاد و امین فلاح از بندرعباس با کسب ۶/۵ امتیاز سوم شد.‌ آرسام رجب زاده از بندرعباس با کسب ۶ امتیاز و علیرضا عقیدتمند از کیش با کسب ۵/۵ امتیاز عنوان پنجمی را کسب کرد.‌

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها