مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان:

وزارت ورزش توجه خاصی به المپیاد استعدادهای برتر دارد



جلسات هم اندیشی برای پیشرفت ورزش و بهبود خدمات رسانی به مردم است.

به گزارش صبح ساحل، مدیرکل ورزش وجوانان گفت: برگزاری جلسات هم اندیشی برای پیشرفت ورزش و بهبود خدمات رسانی به مردم در شرایط کنونی جامعه است.محمودرضاامیاری در جلسه هم اندیشی هیات های ورزشی استان اظهارداشت: توسعه ورزش حوزه قهرمانی و همگانی در هرمزگان یکی از برنامه های مهمی است که با ارائه ایده ها و نظرات و برنامه های هیات های ورزشی استان شاهد رشد و توسعه روز افزون ورزش هرمزگان باشیم.
محمودرضاامیاری افزود:درسال ۹۸ مسابقات،میزبانی ها و همایش ها ،وبرنامه ها و فعالیت های مختلفی در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی صورت گرفته است و مقام عالی وزارت ،استاندارهرمزگان ، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی ،توجه ویژه ای به ورزش استان هرمزگان دارند و همگی برای ارتقاء ورزش استان پای کار هستند. وی تصریح کرد: وزارت ورزش وجوانان توجه خاصی به المپیاد استعدادهای برتر ورزشی دارد و در سال گذشته استعدادهای ورزشی خوبی در استان کشف شد که امیدواریم با بهبود شرایط فعلی جامعه فعالیت ها و عملکردهای ورزشی در سطح استان دوباره احیا شود.


متولی ورزش وجوانان خاطرنشان ساخت: ایجاد تعامل و همبستگی هیات های ورزشی اداره کل بسیار ارزشمند است و قطعا نتیجه این تعامل و همکاری معرفی قهرمانان و ملی پوشان در سطح ملی و بین المللی خواهد بود و می بایست هیات های ورزشی از همه ظرفیت های استان جهت توسعه و ارتقاء ورزش در هرمزگان استفاده کنیم .وی افزود:اداره کل ورزش وجوانان پیگیر ایجاد صندوق حمایتی جامعه ورزش است که با تشکیل این صندوق حمایتی ،تمام هیات های ورزشی و تیم های لیگ های برتر و ورزشکاران را از نظر مالی حمایت نماییم.وی درادامه یادآورشد: هیات های ورزشی می توانند طبق تبصره در طرح های مشارکتی ساخت و اتمام پروژه های اماکن ورزشی سرمایه گذاری نمایند و از خدمات و تسهیلات نیز بهره مند و خدمات ورزشی ارائه دهند.


محمود رضا امیاری بیان داشت : براساس ثبت اطلاعات و مستندات در سامانه و ارزیابی از طریق وزارت ورزش وجوانان اعتبارات به استان ها تخصیص داده خواهدشد. وی گفت : پیگیر تخصیص اعتبارات جهت تکمیل پروژ ه های ورزشی استان هستیم و ۲۹ پروژه ورزشی در هفته دولت افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.متولی ورزش وجوانان یادآورشد: استان هرمزگانی ها مردمانی با فرهنگ اصیل ، ورزشکاران و پهلوانان بزرگی دارد و امیدواریم با همکاری و همبستگی همه مسئولین جهت ارتقاء ورزش استان برنامه ریزی و تلاش کنیم و هرمزگان را با ورزش به کشور و همه دنیا معرفی نماییم.


درادامه معاون ورزشی گزارشی از عملکرد ورزشی حوزه همگانی،قهرمانی و آموزشی و باشگاه ها اراارائه نمودند. گفتنی است: درپایان روسای هیات های ورزشی عملکرد هیات های خود در سال۹۸ ارائه و پیشنهادات خودرا بیان نمودند.جلسه هم اندیشی روسای ورزشی با مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان به ریاست امیاری مدیرکل ورزش وجوانان و با حضورمعاونین ،روسای هیات های ورزشی وسایر اعضاء در محل سالن جلسات غدیر فرمانداری بندرعباس برگزارشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها