رییس آموزش وپرورش استثنایی:

ارائه خدمات حمایتی و درمانی برای دانش آموزان دارای نیازهای ویژه در هرمزگان



رییس اداره آموزش وپرورش استثنایی هرمزگان گفت: ارائه خدمات حمایتی و درمانی برای دانش آموزان دارای نیازهای ویژه استان از روز گذشته شده آغاز شده است.

به گزارش صبح ساحل، شهباز بارانی بنوئی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: این بسته حمایتی و درمانی شامل پرداخت هزینه‌های بیمارستانی، دارویی، دندان پزشکی و کمک هزینه خرید وسایل کمک توانبخشی شامل سمعک، عینک، واکر و و یلچر می‌باشد.
وی بیان داشت: برای دضریافت خدمات پرونده دانش آموزان دارای نیازهای ویژه نیازمند براساس اصل فاکتور ارائه شده، از طریق سامانه بهداشت در مدارس تشکیل و پس از بررسی لازم در کمیسیون اداره استثنایی و ارجاع به سازمان استثنایی کشور و طرح در کمیسیون، مبلغ تایید شده به حساب این دانش آموزان واریز می‌شود.
رییس آموزش وپرورش استثنایی هرمزگان اظهارداشت: 
در سال گذشته(۹۸)، تعداد ۳۶۳ پرونده حمایتی دانش آموزان در کمیسیون سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور مورد بررسی قرار گرفت که در مجموع یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال براساس پرونده‌های ارسالی به حساب دانش آموزان با نیازهای ویژه استان واریز شد.
بارانی تصریح کرد: این طرح شامل نوآموزان و دانش آموزان دارای نیازهای ویژه که در مدارس استثنایی و در مدارس عادی به صورت تلفیقی خدمات آموزشی وپرورشی و توان بخشی دریافت می‌کنند، می‌باشد.
تعداد دانش آموزان با نیازهای ویژه در هرمزگان سه هزار و ۳۳۰ نفر است.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها