همزمان با ایام خجسته امامت و ولایت

شرکت پالایش نفت بندرعباس 500 بسته کمک معیشتی در بین خانواده های نیازمند توزیع کرد



همزمان با ایام خجسته امامت و ولایت، شرکت پالایش نفت بندرعباس 500 بسته مواد غذایی کمک معیشتی را برای کمک به اقشار نیازمند اهداء کرد.

 

به گزارش صبح ساحل،  در پی شیوع بیماری کرونا و آسیب به بسیاری از اقشار جامعه بویژه نیازمندان و دعوت رهبر معظم انقلاب برای ارائه کمک های مومنانه به نیازمندان در قالب رزمایش مواسات و همدلی، شرکت پالایش نفت بندرعباس در دومین مرحله از این رزمایش 500 بسته کمک معیشتی را اهداء کرد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با بیان اینکه این اقدام در راستای مشارکت و مسئولیت های اجتماعی این شرکت صورت گرفته گفت: در این مرحله 500 بسته حمایتی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال فراهم شد که با مشارکت بسیج ادارات و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان پالایشگاه بندرعباس در بین نیازمندان توزیع می شود.

مهندس هاشم نامور افزود: از آغاز شیوع ویروس کرونا و فرمایشات مقام معظم رهبری برای حضور فعال در رزمایش مواسات و همدلی، شرکت پالایش نفت بندرعباس بالغ بر 20 میلیارد ریال برای حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا هزینه کرده است.

وی بیان داشت: عمده اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت پالایش نفت بندرعباس و همچنین خانواده های کارکنان برای حمایت از نیازمندان و همچنین کمک به سازمانهای متقاضی شامل تامین بسته های مواد غذایی، تهیه و توزیع غذای گرم به ویژه در روستاهای پیرامون تازیان، تامین مواد ضد عفونی کننده و اعزام ماشین آلات و نیروی انسانی برای ضد عفونی در شهر بندرعباس، تازیان و روستاهای حوزه تازیان، کمک به تامین دستگاه ونتیلاتور بیمارستان شهدای بندرلنگه، تامین مواد بهداشتی مورد نیاز سرای سالمندان و آسایشگاه معلولین ذهنی و حرکتی است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس تصریح کرد: پیش از این نیز به منظور کمک به درمان بیماران کرونایی، تامین تجهیزات لازم، خدمات دهی مناسب به عموم جامعه و حمایت و قدردانی از خدمات پزشکان و پرستاران به عنوان مدافعان سلامت جامعه، مبلغ 50 میلیارد ریال  نیز به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اهداء شد.

مهندس نامور گفت: در این مرحله از رزمایش همدلی و مواسات، طرحی با عنوان شیفت ایثار نیز اتخاذ شده است که بر اساس این طرح به منظور مشارکت کارکنان در ارائه کمک های مومنانه، کارکنانی که تمایل دارند می توانند دستمزد یک شیفت کاری خود را در راستای کمک به رفع بخشی از مشکلات افراد نیازمند اهدا می کنند که این طرح در شرکت پالایش نفت بندرعباس با مشارکت خوب کارکنان این پالایشگاه در حال اجرا است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به محدویت های ناشی از شیوع ویروس کرونا افزود: وظیفه و رسالت مهم پالایشگاه نفت بندرعباس، تامین انرژی و سوخت مورد نیاز جامعه، با کیفیت و استانداردهای لازم است و با وجود شیوع بیماری کرونا، با برنامه ریزی و اقدامات پیشگیرانه و همچنین همت، یاری و تلاش مضاعف همه همکاران در پالایشگاه توانستیم از هرگونه خللی در امر مقدس تولید جلوگیری کنیم.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز در این مراسم با اشاره به استقبال صنایع استان از طرح شیفت ایثار گفت: این طرح اکنون در 23 مرکز صنعتی استان در حال اجرا است که با مشارکت و استقبال خوب کارکنان و کارگران متعهد صنایع برای اختصاص دستمزد یک شیفت کاری به منظور کمک و گشایش در برطرف سازی نیاز خانواده های نیازمندان همراه بوده است.

سرهنگ امیری در رابطه با مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی نیز افزود: این مرحله در سه بخش اجرا می شود که بخش نخست در ایام خجسته دهه امامت و ولایت تا روز عید غدیر خم در حال اجرا است و بخش دوم در ایام ماه محرم و بخش سوم نیز در دهه آخر ماه صفر برگزار می شود.

وی در رابطه با توزیع بسته های کمک معیشتی نیز بیان داشت: با همکاری ارگان ها و سازمان های مربوطه، خانواده های نیازمند شناسایی شدند که با تلاش گروه های جهادی و بسیجی و نیروهای سپاه، این اقلام در بین آنان توزیع می شود.

گفتنی است پیش از این نیز با همت خانواده های ساکن در شهرک مروارید و حمایتهای شرکت پالایش نفت بندرعباس، تعدادی بسته مواد غذایی در قالب سبد کالا برای کمک به خانواده های نیازمند از سوی مرکز خیریه حضرت فاطمه زهرا (س) جمع آوری و در روستاهای تازیان، محله های کم برخوردار بندرعباس و همچنین در بشاگرد، با هماهنگی سازمانهای مربوطه در بین نیازمندان توزیع شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها