استاندار هرمزگان:

۱۰ هزار واحد مسکونی در شهرک پیامبر اعظم(ص) احداث می شود



استاندار هرمزگان ارتقاء کیفیت جاده‌های شهرستان بشاگرد را یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه‌ای این منطقه دانست و گفت: تکمیل راه های روستایی و احداث پل دوم بر روی رودخانه جگین شهرستان بشاگرد با حمایت‌های وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی روز گذشته (۱۴ مردادماه) در تشریح مسائل مطرح شده در دیدار با وزیر راه و شهرسازی، با اشاره به برنامه‌های دولت در حوزه ساخت راه روستایی در شهرستان بشاگرد، عنوان کرد: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به بهبود راه‌های روستایی در شهرستان بشاگرد دارد و امید است تا پایان دولت گام‌های بزرگی در این حوزه برداشته شود.

وی ارتقاء کیفیت جاده‌های شهرستان بشاگرد را یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه‌ای این منطقه دانست و عنوان کرد: مقرر شد که با تقویت اداره کل راهداری استان هرمزگان از طریق حمایت‌های وزارت راه و شهرسازی، تکمیل راه‌های روستایی شهرستان بشاگرد در دستور کار قرار گیرد.

استاندار هرمزگان با اشاره به احداث پل دوم بر روی رودخانه جگین در شهرستان بشاگرد، اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی توان مالی و لجستیکی خود را برای اتمام راه‌های روستایی بشاگرد و پل جنوب رودخانه جگین به کار خواهد گرفت.

همتی تصریح کرد: بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی مقرر شد که معاون وزیر برنامه‌های استانداری هرمزگان را در خصوص رینگ شیب کوه و زیرکوه شهرستان بشاگرد پیگیری کند و حمایت‌های مالی لازم برای تحقق این امر انجام شود.

وی ادامه داد: تکمیل کریدور ساحلی جنوب کشور در هرمزگان، از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود که مورد تاکید وزیر راه و شهرسازی نیز قرار گرفت و حمایت‌های لازم برای تکمیل این پروژه تا پایان سال انجام خواهد شد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر به جز واحدهایی که تعاونی‌های آن‌ها مشکل حقوقی دارند، انجام شد و طرح اقدام ملی ساخت مسکن در هرمزگان مورد پیگیری قرار گرفت.

همتی اضافه کرد: با موافقت وزیر راه و شهرسازی، اسکله نخل ناخدا بندرعباس برای جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی به استانداری هرمزگان واگذار شد.

وی با اعلام حمایت وزیر راه و شهرسازی از احیاء و نوسازی بافت فرسوده در شهرستان بندرعباس، اظهار کرد: در این راستا تسهیل و تسریع احداث و نوسازی ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در محله اسلام آباد بندرعباس در دستور کار قرار دارد.

استاندار هرمزگان با تاکید بر بازگشایی معابر محله اسلام آباد، اضافه کرد: در تلاش برای احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی در ۳۵۰ هکتاری شهرک پیامبر اعظم(ص) و رفع موانع ساخت منازل محله چاهستانی‌ها هستیم.

همتی گفت: با دستور وزیر راه و شهرسازی به معاون شهرسازی این وزارتخانه، ساخت شهرک‌های جدید مسکونی در چارک، جاسک و قشم سرعت پیدا خواهد کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها