کنکور سراسری در ۱۳ حوزه با شرکت ۲۰۲۱ داوطلب در بستک برگزار می شود



مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک گفت: جهت حفظ آرامش و سلامت دانش آموزان، کنکور سراسری ۹۹ در ۱۳ حوزه با شرکت ۲۰۲۱ داوطلب این شهرستان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش صبح ساحل، غلامحسین عابری، با اشاره به اهمیت کنکور و تأثیر آن بر آینده دانش آموزان، افزود: با توجه به شرایط حال حاضر و استرس خانواده‌ها و دانش آموزان نسبت به وجود بیماری کرونا ویروس، برگزاری بزرگ‌ترین رویداد علمی کشور در این شهرستان با حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی جهت حفظ سلامتی و آرامش دانش آموزان برگزار می‌شود. مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان بستک اضافه کرد: به‌منظور جلوگیری از انتقال بیماری کرونا استفاده از ماسک و دستکش توسط دانش آموزان و عوامل اجرایی الزامی است و برای آرامش خاطر والدین و دانش آموزان صندلی‌ها و حوزه‌های آزمون قبل و بعد از برگزاری آزمون گندزدایی و ضدعفونی می‌شود.

وی ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای دانش آموزان، تصریح کرد: امسال در این رویداد بزرگ علمی کشور تعداد ۱۲۸۷ دختر و ۷۳۴ پسر حضور دارند، که از این تعداد ۷۹۷ نفر در رشته علوم تجربی، ۱۹۸ نفر در رشته ریاضی، ۷۳۶ نفر در رشته علوم انسانی، ۱۹۷ نفر در رشته زبان انگلیسی و ۹۳ نفر در رشته هنر که جمعاً ۲ هزار و ۲۱ نفر به رقابت می‌پردازند. عابری عنوان کرد: جهت حفظ آرامش و سلامت دانش آموزان، کنکور سراسری ۹۹ به مدت ۴ روز از ۲۹ مردادماه الی یکم شهریورماه در ۱۳ حوزه با فاصله‌گذاری اجتماعی حداقل ۲ متر و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها