بیش از یک میلیارد تومان اعتبار برای رفع نیازهای تغذیه‌ای کودکان هرمزگانی اختصاص یافت



معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان گفت: کمیته امداد هرمزگان طی چهارماهه سال جاری، مبلغ یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان برای تهیه سبد غذایی دو هزار و ۵۰۰ کودک زیر پنج سال پرداخت کرده است.

به گزارش صبح ساحل، احمد پایان  معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: حفظ سلامت خانواده های تحت حمایت به‌خصوص کودکان یکی از برنامه‌های مهم حمایتی کمیته امداد است که بر همین اساس از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار و ۵۰۰ کودک زیر پنج سال نیازمند ، شناسایی و از حمایت‌های تغذیه‌ای کمیته امداد استان هرمزگان بهره‌مند شده‌اند.

پایان افزود: به منظور تهیه سبد غذایی و رفع نیازهای تغذیه ای این کودکان، مبلغ یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان طی چهارماهه سال جاری پرداخت‌ شده است.

این مقام مسئول گفت: شناسایی و معرفی کودکان زیر پنج سال نیازمند به حمایتهای تغذیه ای از سوی مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی به کمیته امداد انجام می‌شود و پس از بررسی وضعیت اقتصادی و معیشت خانواده، ارائه خدمات به این خانواده‌ها توسط این نهاد حمایتی صورت می پذیرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان یادآور شد: سرانه سبد غذایی به‌صورت کارت اعتباری و به ازای هر کودک مبلغ ماهانه ۱۰۰ هزار تومان در اختیار خانواده‌ها قرار داده می‌شود که با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد، اقلام موردنیاز و تائید شده را دریافت می کنند.

منبع: موج

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها