اراضی ملی قشم به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال رفع تصرف شد



مسئول یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در راستای عمل به دستورات رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان درخصوص احقاق حقوق مردم جزیره قشم یک مورد کوه خواری روی داده در اراضی ملی جزیره قشم، توسط این یگان رفع تصرف شد.

 

به گزارش صبح ساحل، مصطفی مازندرانی اظهار کرد: با بررسی به موقع یک مورد کوه خواری و زمین خواری در محدوده ساحل جنوبی سه راهی روستای رمچاه به وسعت ۶۵۰ مترمربع به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال توسط نیروهای یگان حفاظت از اراضی ملی رفع تصرف شد.
وی ادامه داد: این اقدام در راستای عمل به وظایف کاری و با اخذ تایید و دستور مقامات قضایی شهرستان قشم با هدف حفظ حقوق ملی و دولتی در جزیره قشم عملیاتی گردید.
مسئول یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: طی ماه های گذشته و با حمایت های صورت گرفته از جانب رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، پرونده های تصرف اراضی دولتی و ملی با جدیت و سرعت رسیدگی می شود.
به گفته مازندرانی؛ همکاری مردم و ارسال گزارش از تصرفات غیرقانونی صورت گرفته نقش اساسی و بسیار مهمی در حفظ اراضی ملی و دولتی به عنوان ثروت ملی ایفا می کند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: برخورد با متخلفان این حوزه برابر قانون و مقررات پیگیری می شود و با قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز، اراضی ملی که متعلق به عموم مردم است از دستبرد متجاوزان و فرصت طلبان محفوظ می ماند .

اراضی ملی قشم به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال رفع تصرف شد

اراضی ملی قشم به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال رفع تصرف شد

اراضی ملی قشم به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال رفع تصرف شد

منبع:خبر آنلاین

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها