در دو عملیات ضربتی پلیس،

کشف «پودر بدنسازی» در بندرخمیر/ 268 کیلوگرم تریاک و 32 کیلوگرم حشیش در میناب کشف شد



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف محموله 7 میلیارد ریالی پودر بدنسازی قاچاق در شهرستان بندرخمیر خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: مأموران انتظامی پلیس آگاهی شهرستان بندرخمیر روز گذشته حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی در منطقه پل گل‌کن شهرستان به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و به آن دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشداردهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز طولانی در یکی از محورهای خاکی متوقف و در بازرسی دقیق از آن، 611 عدد قوطی و پاکت پودر بدنسازی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان مربوطه 7 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق کالا از مردم خواست در صورت کسب هرگونه اطلاعات از فعالیت‌های قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف 301 کیلو مواد افیونی در میناب

سردار جعفری در ادامه عنوان داشت: مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر حین کنترل محورهای مواصلاتی به 3 دستگاه خودرو مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی ادامه داد: مأموران در دو عملیات ضربتی خودروها را متوقف و در بازرسی دقیق از آنها 268 کیلو و 800 گرم تریاک و 32 کیلو و 301 گرم حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در این عملیات 7 سوداگر مرگ دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها