به مناسبت دهه امامت و ولایت؛

50 زوج در بشاگرد به‌صورت ازدواج ساده به خانه بخت رفتند



رییس اداره ورزش وجوانان بشاگرد گفت: به‌مناسبت دهه امامت و ولایت و عید غدیر، ۵۰ زوج در این شهرستان به‌صورت ازدواج ساده و آسان به خانه بخت رفتند.

به گزارش صبح ساحل، ابراهیم صفری‌پور روز شنبه گفت: از این تعداد ۱۳ زوج در روستای «نیک‌دشت»، هر کدام پنج زوج در روستاهای «درجگ»، «براهنگ»، «تیسور» و «گرهون»، چهار زوج در «بلبل آباد»، هر کدام سه زوج در « کوه‌حیدر»، «سیت ومرنگ» و «کمدارک» و هر کدام کدام ۲ زوج در «گوئن» و شهرک مطهر در این ایام ازدواج کردند.وی بیان داشت: تمامی این مراسم‌ها به‌صورت خانوادگی و خیلی ساده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

ییس اداره ورزش وجوانان بشاگرد تصریح کرد: این برنامه با همکاری کمیته امداد بشاگرد، طلاب حوزه علمیه حضرت صاحب‌الزمان(عج) و گروه جهادی محبین‌الائمه و خیران از عید قربان شروع و تا عید غدیر شد.صفری پور خاطرنشان کرد: به تمامی این ۵۰ زوج‌ جوان جهیزیه هم اهدا می‌شود. شهرستان بشاگرد که در ۳۳۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده از جمله مناطق کم برخوردار می‌باشد که البته در سال‌های اخیر گام‌های خوبی در جهت توسعه و عمران این منطقه برداشته شده است.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها