شهاب جهانگیری

برای حفظ سهميه هرمزگان‌ کوتاهی نخواهیم کرد



سرمربی تیم خلیج فارس میناب در گفت وگو با صبح ساحل در باره بازی امروز با تیم استقلال شوش گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا وتعطیلی مسابقات وتمرینات حدود دو هفته است که تمرینات خود را از سر گرفته‌ ایم ودر این دوهفته توانسته ایم بازیکنان را به شرایط بدنی خوبی برسانیم.

 

وی بیان داشت : انگیزه بسیار خوبی برای پیروزی خارج از خانه داریم و امیدوارم با دست پر از شهر شوش به ميناب برگردیم. جهانگيری گفت: تیم استقلال سوش از تیم های خوبی گروه است واین تیم هم در خانه خودش چشم به سه امتیاز دوخته است اما ما هم برای برد به اینجا آمده ایم و با شناختی وآنالیزی که از حریف خود کرده ایم امید زیادی برای کسب سه امتیاز داریم. سرمربی تیم خلیج فارس میناب اظهار داشت : سه تا از بازيکنان ما تست کرونا آن ها مثبت شده است ودراین بازی آن ها را در اختیار نداریم واین سه بازیکن از بازبکنان تاثیر گذار ما هستند وما را در خط دفاع با مشکل روبرو خواهد کرد ولی برای جبران از وجود بازیکنان جایگزین بهره خواهیم برد.
وی گفت: تا قبل از کرونا با وجود تمام تلاشی که دوستان در مجموعه باشگاه داشتند مشکلات مالی داشتیم اما با آمدن ملاحی و توکلی این مشکلات به حداقل رسیده است و مطالبات بازیکنان پرداخت شده است و در حال حاضر دغدغه های گذشته را کمتر داریم واز این بابت از همه عزیزانی که از جیب شخصی خود برای سرپا بودن تیم مایه می گذارند تشکر می کنم وامیدوارم بنده وبازیکنان هم با پیروزهای که به دست می آوریم زحمات آن را جبران کنیم.
جهانگیری سرمریی تیم فوتبال خلیج فارس میناب ببان داشت : با آمدن سلحشور به عنوان فرماندار ميناب ودر همین مدت کم ایشان حمایت های خوبی از باشگاه کرده اند وبرای آمدن به شوش یک اتوبوس به صورت تمام وقت برای رفت وبرگشت در اختیار تیم قرار داده اند که کمک بزرگی است. وی در پایان گفت : با یک تیم چهارده نفره به شوش آمده ایم و به دنبال یک پیروزی شیرین هستیم و بنده قول خواهم داد تا تمام توان خود را برای موفقیت در این بازی بر داریم هر چند که سازمان لیگ بازهای را هر چهار روز یک بازی گذاشته اما برای حفظ سهمیه استان مجموعه باشگاه‌ خلیج فارس میناب خواهد جنگید و هیچ کوتاهی نخواهیم کرد.
در هفته چهاردهم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور تیم خلیج فارس میناب تنها نماینده هرمزگان از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امشب ( یکشنبه ۱۹ مردادماه ) در شوش به مصاف تیم رده دومی استقلال این شهر می رود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها