نماینده مردم بندرعباس

دانشگاه آزاد کیش زیر نظر هرمزگان باشد نه تهران/ مصوبه انتزاع ۵ روستا پارسیان هنوز لغو نشده است



نماینده مردم بندرعباس تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی کیش که جزئی از استان هرمزگان است را زیر نظر استان تهران و دانشگاه آزاد اسلامی تهران قرار دادند که این امر از اساس اشتباه است.

به گزارش صبح ساحل، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس خطاب به رییس جمهور و هیات دولت گفت: چرا پس از گذشت ۸ سال از مصوبه غیرکارشناسی دولت درخصوص انتزاع ۵ روستا از شهرستان پارسیان و هرمزگان علیرغم اعتراض شدید مردم این امر هنوز لغو نگردیده و صرفا مسکوت مانده است؟

وی افزود: این امر موجب شده برخی افراد با طرح بی اساس و بی پایه این موضوع آرامش مردم هرمزگان را برهم بزنند، دولت بداند مردم تحت هیچ شرایطی زیر بار چنین تصمیمی نخواهند رفت.

مرادی در تذکری به وزیر علوم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی کیش که جزئی از استان هرمزگان است به علت بی تدبیری برخی از مدیران، این دانشگاه را زیر نظر استان تهران و دانشگاه آزاد اسلامی تهران قرار دادند که این امر از اساس اشتباه است، مردم هرمزگان، استاید و دانشگاهیان از این موضوع گلایه دارند، مناطق آزاد باید به کار ذاتی و قانونی خود یعنی مسائل اقتصادی بپردازند، وزیر این حواشی را بررسی کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها